Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja :p Strengt tatt kan man vel bare bruke plastfolie og glidemiddel, men det er vel enda mindre hot igjen enn de en kan få fra Helsedirektoratet(?).

 

 

 

Plastfolie og glidemiddel? *Baksing med klær på sofaen* "Aah, jeg er så kåt på deg, la oss gå ut på soverommet" "Ja, jeg er bare nødt til å hente plastfolien på kjøkkenet først"

ermm.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

6 stk.

 

1. ONS men endte opp å være med hverandre resten av sydenferien. (han fikk den ikke inn siden jeg var jomfru, men vi gjorde oralen)

2. kjæresten

3. en jeg holdt/holder på med

4. ONS

5. ONS snakker fremdeles sammen.

6. ONS (bare oral, han var for full)

 

De tre siste på kort tid, noe jeg ikke er så veldig stolt over. Men som jente, nekter jeg å bli sett ned på fordi jeg også vil ha et åpent sexliv. Hvis en gutt hadde syns det var ekkelt at jeg hadde vært med fler enn de jeg har vært sammen med, så er det hans problem :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja :p Strengt tatt kan man vel bare bruke plastfolie og glidemiddel, men det er vel enda mindre hot igjen enn de en kan få fra Helsedirektoratet(?).

 

 

 

Plastfolie og glidemiddel? *Baksing med klær på sofaen* "Aah, jeg er så kåt på deg, la oss gå ut på soverommet" "Ja, jeg er bare nødt til å hente plastfolien på kjøkkenet først"

ermm.gif

Gågata, ja, jeg veit. Men hey, det beskytter mot lumske sykdommer. :p

Lenke til kommentar

La meg snu spørsmålet da, hvorfor vil du gjøre noe du i ettertid ikke kommer til å være stolt over med fullt overlegg?

 

Hvor mye gjør man ikke i kampens hete, som man angrer etterpå? (trenger ikke å ha med sex å gjøre engang)

 

Selv angrer jeg mer på det forholdet jeg gikk inn i med en dame som var både pakket med kvinnfolk-logikk og ikke minst manipulerende, enn alle mine ONS tilsammen :)

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

6 stk.

 

1. ONS men endte opp å være med hverandre resten av sydenferien. (han fikk den ikke inn siden jeg var jomfru, men vi gjorde oralen)

2. kjæresten

3. en jeg holdt/holder på med

4. ONS

5. ONS snakker fremdeles sammen.

6. ONS (bare oral, han var for full)

 

De tre siste på kort tid, noe jeg ikke er så veldig stolt over. Men som jente, nekter jeg å bli sett ned på fordi jeg også vil ha et åpent sexliv. Hvis en gutt hadde syns det var ekkelt at jeg hadde vært med fler enn de jeg har vært sammen med, så er det hans problem :)

 

Hvor går egentlig grensen for et ONS/en ny partner? Er det tiss i tiss/rumpe, eller oralsex?

Jeg teller kun med de som jeg har hatt samleie med. Hva er "normalt"?

Lenke til kommentar

La meg snu spørsmålet da, hvorfor vil du gjøre noe du i ettertid ikke kommer til å være stolt over med fullt overlegg?

 

Det er ikke ALLTID man er like stolt over ting man har gjort. Jeg syns ikke det gjør noe at jeg har ONS, jeg bare er ikke stolt over tidsrommet det ble gjort på. Dette skjedde kanskje tre uker etter hverandre.

 

En ONS en gang i blant er greit! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

6 stk.

 

1. ONS men endte opp å være med hverandre resten av sydenferien. (han fikk den ikke inn siden jeg var jomfru, men vi gjorde oralen)

2. kjæresten

3. en jeg holdt/holder på med

4. ONS

5. ONS snakker fremdeles sammen.

6. ONS (bare oral, han var for full)

 

De tre siste på kort tid, noe jeg ikke er så veldig stolt over. Men som jente, nekter jeg å bli sett ned på fordi jeg også vil ha et åpent sexliv. Hvis en gutt hadde syns det var ekkelt at jeg hadde vært med fler enn de jeg har vært sammen med, så er det hans problem :)

 

Hvor går egentlig grensen for et ONS/en ny partner? Er det tiss i tiss/rumpe, eller oralsex?

Jeg teller kun med de som jeg har hatt samleie med. Hva er "normalt"?

 

Det lurte jeg og litt på når jeg skrev det. Men jeg tok det med likevel siden vi faktisk var seksuelt innvolvert! selv om det ikke var "tiss-i-tiss".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...