Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 stk. Var sammen i ett par år med hun Første. Hun andre husker jeg knapt hvem er... (Lenge leve fylla). Er ikke typen til å gå rundt med one-nightstands, noe som jeg fikk kraftig merke etter den fyllaturen ^^ Verste fyllaangsten jeg har hatt.

 

Helt lik deg jeg, men jeg har dobbelt så mange som deg, lololololol!

 

 

Altså, jeg har hatt meg med 4 stk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv er jeg seriemonogam og stolt av det! Traff midt livs første kjæreste som 17 åring, hun var da 18. Ingen av oss hadde noensinne hatt kjæreste før og 5 januar 2012 har vi vært forlovet i 3 år. Nå er jeg 24 og hun 25. Hun ble (og er fremdeles) den første og eneste jeg noensinne har ligget med, og slik skal det fortsette og være. Jeg var forøvrig hennes første også!

Siden jeg steriliserte meg som 16 åring, trenger vi IKKE tenke på beskyttelse og det kunne aldri falle oss inn og prøve one night stands og forskjellige elskere. Det sies att det er EN perfekt person der ute til alle, og siden vi var så heldige og treffe blink på første forsøk, betyr det att vi får mer tid sammen i motsetning til de som må lete litt i noen år først. Jeg hverken røyker eller drikker (da jeg ikke kan fordra smaken av noen av tingene) og jeg har det mye bedre hjemme med jenta mi under armen og Gullrekka på NRK på fredagskveldene enn ute på byen! Så vet dere det!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Selv er jeg seriemonogam og stolt av det!

Man er jo ikke seriemonogam når man bare har hatt én kjæreste. Det er jo stikk motsatt

Jeg trodde monogam var att man fant seg EN jente og holdt seg til henne resten av livet, att man sverget ALDRI og ta en annen partner før en av de 2 som utgjør forholdet var døde! Er det ikke det, det betyr? Slik som svanene gjør!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden jeg steriliserte meg som 16 åring, trenger vi IKKE tenke på beskyttelse

Hvor er det de lot deg gjøre dette?

Jeg tok nok litt hardt i ista. Jeg var ikke 16, jeg var 18 og stedet het Volvat Medisinske Senter! Sorry for att jeg blingsa på ett par år!

 

Prøv igjen. Du må være 25 år for å bli sterilisert i Norge.

Siden jeg er utviklingshemmet og aldri vil kunne klare og ta vare på egne barn, søkte min mor spesielt om og la meg gjennomgå det allerede som 18 åring for og slippe og tenke på prevansjon og andre ubehageligheter. Da jeg har både ADHD og Aspergers Syndrom, fikk jeg gjennomslag på grun av utviklingshemming.

 

SITAT FRA LOMMELEGEN.NO:

 

De eneste som må søke spesielt, er personer som er alvorlig sinnslidende eller er utviklingshemmet. Da behandles saken av et eget utvalg, steriliseringsnemden. Det må veldig gode argumenter til for at operasjonen skal bli utført. For eksempel at mannens liv eller helse står på spill , eller at han ikke vil greie å ta seg av et eventuelt barn. Søkerens verge/foresatte må være enig før en eventuell sterilisering gjennomføres.

 

 

 

SITAT FRA LEGEFORENINGEN.NO:

 

Legale aspekter

•Sterilisering er i Norge regulert av "Lov om sterilisering m.v. av 3. juni 1977 nr. 57"2

•Loven gir - med noen unntak - enhver som bor i Norge og har fylt 25 år, rett til å bli sterilisert når han eller hun ber om det (§2)

•Det er ikke et krav at søkeren skal være norsk statsborger eller at ektefelle/samboer er enig/informert

•Unntaket fra de alminnelige vilkår for sterilisering er (§3) •Der svangerskap og fødsel kan føre til betydelig fare for kvinnes liv eller skade hennes fysiske eller psykiske helse

•Der omsorg for barn kan sette søkeren i en særdeles vanskelig livssituasjon

•Der det på grunn av arveanlegg er betydelig fare for alvorlig sykdom eller lyte hos barn

 

 

DETTE PUNKTET GA MEG LOV ALLEREDE SOM 18-ÅRING:

 

•Der søkeren på grunn av sinnslidelse, psykisk utviklingshemming eller svekkelse ikke vil kunne ha tilfredsstillende omsorg for barn

 

 

•Personer som har alvorlig sinnslidelse, er psykisk utviklingshemmet, psykisk svekket og/eller umyndiggjort må søke (ev. må verge søke for dem) Steriliseringsnemnda i fylket (Fylkeslegen)

•Legen skal da skrive en erklæring med diagnose (oftest psykisk utviklingshemming eller psykisk sykdom) til overformynderiet, med redegjøring for hvorfor hjelpeverge ønskes oppnevnt og for hvilket formål slik oppnevning skal skje (her: sterilisering)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da jeg har både ADHD og Aspergers Syndrom, fikk jeg gjennomslag på grun av utviklingshemming.

 

Systemet fungerer! Flott tiltak av moren din. På en annen side så skal du være bra utviklingshemmet for ikke å klare å ta på en kondom. Men takk for at du deler din forkjærlighet for sex. Jeg er alltid litt forsiktig med å dele mine tanker angående en sammenheng mellom kognitive evner og en svakhet for seksuelle drifter.

 

Jeg er klar over alt det du siterer, den informasjonen fikk jeg av legen min. All infoen jeg leste var dessverre på engelsk så jeg fikk ikke med meg aldersbegrensningen Norge har satt på dette. Min motivasjonen for å bli sterilisert er at et uønsket barn vil kunne påvirke karrieren min negativt. Ikke at et barn noen gang er ønsket i mitt liv.

Lenke til kommentar

Da jeg har både ADHD og Aspergers Syndrom, fikk jeg gjennomslag på grun av utviklingshemming.

 

Systemet fungerer! Flott tiltak av moren din. På en annen side så skal du være bra utviklingshemmet for ikke å klare å ta på en kondom. Men takk for at du deler din forkjærlighet for sex. Jeg er alltid litt forsiktig med å dele mine tanker angående en sammenheng mellom kognitive evner og en svakhet for seksuelle drifter.

 

Jeg er klar over alt det du siterer, den informasjonen fikk jeg av legen min. All infoen jeg leste var dessverre på engelsk så jeg fikk ikke med meg aldersbegrensningen Norge har satt på dette. Min motivasjonen for å bli sterilisert er at et uønsket barn vil kunne påvirke karrieren min negativt. Ikke at et barn noen gang er ønsket i mitt liv.

Det FØLES mye bedre uten kondom, jeg slipper og bruke trygda mi på det og jeg har bestandig EN ting MINDRE og huske på foran hvær akt! Og siden jeg bare har meg med EN dame som jeg mener fortjener det beste i verden, dropper vi skilpaderustningen og lar vesleYoshi gå i Adams drakt inn i Evas hule!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Monogami betyr å holde seg til en partner. Seriemonogam betyr å holde seg til en partner så lenge forholdet holder. Og finner man seg en ny partner og kun forholder seg til vedkommende er man seriemonogam.

Da var det MONOGAM UTEN SERIE jeg mente, men selvom vi har store ambisjoner og tror det skal gå siden vi er hverandres første og det allerede har vart så lenge som det har tatt i betraktning av hvor unge vi er, så vet jo ingen noe om fremtiden. Seriemonogami er egentlig smør på flesk da livet er sånn uansett. Alle er jo i ett forhold til det ikke funker mer, også finner de seg en ny en! Men det er klart, hvor mye man jobber for og VIRKELIG få noe til og vare så lenge som mulig er høyst individuelt!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kanskje på tide å finne seg noe fast da?

 

Har akkurat blitt slutt mellom meg og eksen, vi var sammen i 2 år og det ble litt for kjedlig for meg...

Så du har hatt sex med 49 personer før du var 16 år? Det er jo bare sinnsykt

 

Sa jeg det? Det var vel rundt 20 før jeg og han ble sammen, og nå etterpå har det blitt en del..

Whatdafak.

 

Så om du hadde sex med 20 stykker før du var 16, var i et forhold i to år, altså til du ble 18, så har du hatt sex med 30 stykker til i løpet av type.. et halvt år?

 

Er ikke det hele Stords mannlige befolkning? Det må da i hvert fall minst være alle rundt din alder, det kan da umulig bo så mange på Stord.

 

Helt enig...

 

I smell bullshit!

 

(Og dersom det ikke er bullshit så flytter jeg til Stord i morgen tidlig)

 

hvorfor skulle jeg lyge om det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...