Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Er vel ikke så vanskelig å finne uansett. Og ja, jeg tok en kostbar helomvending.

 

HelveticAir

 

Tenker du å sabotere så blir jeg lite fornøyd. :p

 

Hehe, skal ikke sabotere!

 

Se her ja! Stilig at du er den eneste av oss med skikkelig langruter da.

 

Lithuanian Intl. Aviation finner du her.

 

 

PS: regner med at du er den eneste som kjører langdistanse og har monopol på rutene der og kan ta så høye priser du vil?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du flyr to lange ruter? Hvordan fungerer det? Får du tjent inn mye, eller er det ganske lav profittmargin? Jeg har mange intra-europeiske ruter og tjener cirka 425.000 dagen, men blir jo en del i månedsleie.

http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/show_airline.php?id=12209&wid=1152

DOC €197k til sammen på de to rutene med 6:50 til gode på flyet for øyeblikket.

 

PS: regner med at du er den eneste som kjører langdistanse og har monopol på rutene der og kan ta så høye priser du vil?

Ehm, faktisk ikke på Chicago-ruta (en enslig Concorde fra CPA som godter seg der), og jeg tviler nå på lønnsomheten av å fly til India i og med at jeg ikke kom over €800 €600 selv med monopol. Er søren ikke lett å vite før man har leid gate, og da er det liksom gjort for denne måneden.

 

Edit: En liten feil.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Jeg tror en allianse hadde vært helt fantastisk jeg, vi kunne jo faktisk fått et greit rutenett fra hverandres baser. Koster dog 10 millioner å opprette, og alle som skal være med må betale 1 million, så jeg foreslår at vi drøyer det til tallene ikke lengre er røde (nå er jeg ikke på -4.5 millioner lengre, bare -160.000, så dette går ganske fort) og vi har fått kjøpt eller leid mer enn ett fly.

Lenke til kommentar

Stilig :) Jeg prøvde Afrika på min forrige profil, men gikk ikke så bra. Jeg hadde dog base i et mindre sivilisert land enn RSA.

 

PS:

 

Anbefaler deg å starte litt lange flyvninger som f.eks J`burg - Kinshasa eller J`burg - Dar es Salaam og fylle opp med småflyvninger etter hvor mye tid du har igjen etter det :)

 

Startet opp til Mauritius, hvor det skulle være meget godt passasjergrunnlag. Først flight dro av gårde, 1.8% lastet. :whistle:

 

Gjorde om på route frequency, så nå har jeg 35% lastet fly og nesten 40% av markedet på den ruten.

 

Kan man bruke samme fly på flere forskjellige ruter?

Endret av koots
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...