Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Det flyet en starter med har ganske bra rekkevidde (4643 NM). Jeg forstår det sånn at det ikke lønner seg å fly korte ruter med slike fly (drivstofføkonomisk sett). For øyeblikket har jeg i grunn bare små hopp sentralt i Europa, men jeg tenker at med et slikt fly burde jeg da kanskje satse på lengre distanser. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle dere spiller på Fair Game-verdenen?

Får vel hoppe over jeg, så får vi litt konkurranse.

 

Tror jeg kalte den MoV der, men er ikke helt sikker. På de andre har jeg vært kreativ og gitt flyselskapet navnet SAS. :p

 

Hvis noen har lyst til å få en grei start kan dere gjerne komme på PW #1606, passordet er potato. 5x 737 og 5 millioner i cash i starten. Holder litt det.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Det flyet en starter med har ganske bra rekkevidde (4643 NM). Jeg forstår det sånn at det ikke lønner seg å fly korte ruter med slike fly (drivstofføkonomisk sett). For øyeblikket har jeg i grunn bare små hopp sentralt i Europa, men jeg tenker at med et slikt fly burde jeg da kanskje satse på lengre distanser. :hmm:

 

Du snakker om Boeingen man starter med?

 

Jeg har valgt det slik å ta ca. 2 mellomdistanse flyvninger:

 

Fra Vilnius - Teheran og Vilnius - Istanbul.

 

Deretter fyller jeg opp med korte flyvninger ala Vilnius - Tallinn og Vilnius - Minsk etter hvor mye tid jeg har igjen.

 

Hyggelig at du blir med Henrik, hvor skal du ha HUB`en din? :)

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Har slengt inn litt priser, og i morgen får jeg vel se resultatet.

 

Her er prisene jeg har nå:

Breakfast	€5.00 
Lunch	€10.00 
Dinner	€50.00 
Snack	€5.00 
Soft Drink	€5.00 
Tea/Coffee	€3.00 
Alcohol	€10.00

 

(Skal jo tjene litt!)

 

Hvilken world er du på Ueland? Er du på samme som oss? Si navnet på flyselskapet, hadde vært moro om vi kunne få samlet oss litt og eventuelt lage en allianse etterhvert der vi kan bruke hverandres huber.

 

Og siste lille ting - når dere endrer priser, slå på OCP også. Da kan du bare trykke der det står OCP når du skal leie en gate, så leier den uten at du må bruke masse tid på å godkjenne og laste 3-4 forskjellige sider. Veldig mye greiere på den måten.

Lenke til kommentar

Breakfast €25.00

Lunch €25.00

Dinner €25.00

Snack €10.00

Soft Drink €8.00

Tea/Coffee €10.00

Alcohol €15.00

 

 

What can i say, i need the money :)

 

Tjener ganske greit på det også hehe, folk kjøper i vei. Selv med blodpris til de grader.

 

Jeg har fått i gang 2 ruter, men hvordan gjør jeg det slik at jeg kan fly flere ruter? kan jo ikke akkurat begynne å kjøpe fly enda, eller leie..

 

Fant en privat verden, men får vel hoppe inn i "deres" snart ;)

 

Kan du linke oss din "profil" evt si hvor rutene går fra og til. Og hvilket aircraft.

Lenke til kommentar

Hmm, burde ikke være noen problemer å åpne nye ruter. Du har jo 2 fly å rutte med.

 

Det du må gjøre da er å kjøpe en ønsket gate på f.eks Trondheim flyplass.

 

Så tar du create route og velger et av de flyene du allerede har, og som allerede opererer en rute (når det står hours ved siden av flight ID, betyr det hvor mange timer flyet har igjen av flydøgnet).

 

Jeg flyr 5 ruter på 1x fly hehe.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Først ville jeg fjernet to gates fra Sola - du trenger bare én. Gå inn på View Gates, huk av på remove og velg at du skal fjerne to stk.

 

Hvis du så går på View aircrafts kan du se hvor mye tid flyet ditt er i luften. Hvis du har mye ledig tid kan du få til en rute til, hvis ikke er det nok ikke mulig. Ser ut som den lengste ruten din er oppgitt til 23 timer, muligens en bug? Virker litt lenge for å fly fra Sola til Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...