Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CEO i Asiana Pacific er glad for å presentere deres nye base på vei mot å bli det største firmaet i Asia: DELHI!

 

Slik ser rutekartet ut nå:

 

post-175760-1288638381,0336_thumb.png

 

Asiana er det eneste selvskapet i verden som har bevillning til å fly både til Tibet og Kina samtidig, samt Afghanistan, Pakistan og India sammen.

Skrevet

Hurra, 35 ruter som nå ligger laaaangt under 100% load. Gjennomsnittet ligger vel på rundt 85% av de rutene jeg må endre, men det må jo til.

 

Får ta igjen på Hippie etterhvert. :p

 

Edit: Forresten, du er klar over at du ikke tjener like bra som oss andre på rutene dine? Med en billett pris på 353, og 239 passasjerer blir det nesten 85000, men så kommer kostnader. På samme rute med en Fokker 100 tjener jeg 115.000 etter kostnader.

Edit 2: Faen, det er jo dobbelt opp. Må bestille 757!

Har jeg klart å hisse på meg noen med utvidingen min nå? Det var på tide  :p

 

Men ja, 757 er et genialt fly for oss som har base på store flyplasser. Det ser ut som du snakker om ORD - DEN, og der har jeg billettpris 353 og profitt €143,323 med en 757  :)

Skrevet

45972_1723.jpg

 

Glad uke for Air Mortel! Fått inn en rekke med nye fly og økt antall passasjerer fra 10 til 35 tusen! Sleskapet vil også gjerne takke Hippie Express, får vår leasing avtale :)

Skrevet

Hurra, 35 ruter som nå ligger laaaangt under 100% load. Gjennomsnittet ligger vel på rundt 85% av de rutene jeg må endre, men det må jo til.

 

Får ta igjen på Hippie etterhvert. :p

 

Edit: Forresten, du er klar over at du ikke tjener like bra som oss andre på rutene dine? Med en billett pris på 353, og 239 passasjerer blir det nesten 85000, men så kommer kostnader. På samme rute med en Fokker 100 tjener jeg 115.000 etter kostnader.

Edit 2: Faen, det er jo dobbelt opp. Må bestille 757!

Har jeg klart å hisse på meg noen med utvidingen min nå? Det var på tide  :p

 

Men ja, 757 er et genialt fly for oss som har base på store flyplasser. Det ser ut som du snakker om ORD - DEN, og der har jeg billettpris 353 og profitt €143,323 med en 757  :)

Jess. Tenkte ikke på at du tjente penger hver vei, så €143k er absolutt ikke dårlig!

 

Og biggan: Jeg hadde planlagt Singapore Changi! Har bestilt fly og ventet bare på de to siste før jeg skulle flytte inn. Kanskje jeg skal vurdere en annen flyplass..

Skrevet (endret)

Ganske langt til de nermeste flyplassene som er store, satte på minimum 5 mill pax, og da var mesteparten av de store rundt 1500 - 2000 nautiske mil unna..

 

 

EDIT: Kanskje er det bare jeg som er kresen :p

Endret av bigggan
Skrevet

Da var SleipnAirs første Boeing 757 bestilt. Kommer nok til å settes inn på de største rutene vi har. Satser på å få bestilt enda en pluss et par Fokker 100 i morgen tidlig. Blir nok en Boeing 767-300 i morgen formiddag/ettermiddag også.

Skrevet (endret)

Hippie Express har gått inn i en midlertidig bestillingsstans. Har nettopp satt 16 F100 i rute, og det var en smule tidkrevende  :p 

 

Får inn et par fly i morgen, og så er det stopp. Får heller spare opp litt cash frem til det er tid for å bytte ut flyene med nyere utgaver   :)

 

Edit: 1,3 Milliarder i overskudd  :w00t:

post-170171-1288652268,3451_thumb.png

Endret av iskaldcola
Skrevet

Haha, jeg må nå hvertfall ha en 40 - 50 fly til før jeg tar en pause i bestillingene. :p Men skjønner hva du mener, det er tidkrevende nok å sette opp et fly synes nå jeg, så når man får en 10-20 stykker om gangen er det ikke så alt for gøy. Dog, premium gate search gjorde det en del bedre å sette opp flyene. :)

Skrevet

Bruker premium jeg også, og det gjør jobben ganske mye lettere. Men problemet er at det baller på seg. Flere fly => mer penger => enda flere fly + ny hub => mye tid og masse konkurranse  :p

Skrevet

Hvis det er noen som fortsatt er aktive på #1152 så har jeg lagt ut alle mine fly til salgs for halv pris.

 

Alt fra et ATR 42 til 16x 777-200, så det er bare til å forsyne seg! Alder er fra 0 år og ubrukt til 2 år.

 

 

Fokker 100: Most with RR Tay Mk 650 and some with RR Tay Mk 620-15.

707-120: 1x

737-400: 2x

757-200: 5x with RR RB211-535E4

767-200ER: 3x Brand new with GE CF6-80C2B7F

777-200: 12x PW 4077 and 4x RR Trent 877 (ID 7529-7532)

A320-200: 13x IAE V2527-A5 and range 3527

ATR 42-320: 1x

Skrevet

Sikkert ikke populært blant alle "de store" at jeg selger store fly på billigsalg til alle og enhver nå tongue.gif

 

Har gitt opp 1152, tok for mye tid å holde på i to verdener wink.gif

 

Får forresten inn 4x 747-400 snart, kan få kjøpe de billig hvis du vil inv_biggrin.gif

Skrevet

Mye man kan gjøre med 747! inv_biggrin.gif Den utgaven jeg har bestilt for veldig lenge siden (747 tar enormt lang tid å få levert) har 8,354 range, 493 speed og 524 seter. Direkterute fra Europa til Australia f.eks wink.gif

 

Ser at flyene har fått ben å gå på nå, men ikke en eneste Fokker 100 er solgt tongue.gif

 

Kjøpte 5 av dine 777 jeg HIX. :p Satt de inn på de største rutene fra US til Europa med bilettpriser som 20 og 50 euro.

wow.gif

 

Da er du "verdens" største operatør av 777 tror jeg. Jeg hadde 16, og nestemann hadde 4 eller noe sånt inv_biggrin.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...