Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

Men jeg bruker den innebygde innboksen. Der har jeg lagt inn to kontoer, begge er viktige, og det er jevnt over mail på begge. Når jeg har svart på en mail evn. Sett på mail via dropdown menyen, havner jeg i den mailinnboksen neste gang jeg åpner innboksen, så må jeg via meny inn i alle kontoer... det er det eneste jeg finner dumt med desire z! Rett å slett råbra telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hatt denne i nokon dager no, beste mobilen eg har hatt :)

 

Meeen, har eit lite problem. av og til får eg sms meldinger uten at eg får meldingsvarsel på dei, så ofte får eg meldinger uten eg veit det, irriterandes. Men får melding varsel av og til. Nokon som har hatt dette problemet?

 

 

Takk på forhand :)

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg til slik at det er mulig å sende en sms til telefonen slik at den låser seg? Finner ingen slik funksjon..

Er vel bare via HTCSense.com du skal gjøre det, hvis tjenesten nå er oppegående...

 

Fikk forresten et kjedelig problem med GPS'en. Har kjøpt livstidsabb, men da jeg skulle bruke den i helgen måtte jeg plutselig kjøpe ny lisens for å bruke den! Utrolig irriterende, akkurat da jeg hadde desperat behov for den. Sendte klage til Route 66 som fikset det umiddelbart. Måtte synce en lisensfil, vet ikke om de måtte ordne noe hos seg først. Så ta godt vare på kvitteringsmail!!

Lenke til kommentar

I dag tidlig hadde telefonen min restarta igjen og nok en gang sletta alle meldingene jeg hadde på den :( Heldigvis har jeg smsbackup+ så fikk oppretta de igjen. Men fader, nå må HTC snart komme med en oppgradering som fikser bug'ene??

root og legg inn gingerbread rom =)

har ikke hatt noen som helst problemer siden jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

I dag tidlig hadde telefonen min restarta igjen og nok en gang sletta alle meldingene jeg hadde på den :( Heldigvis har jeg smsbackup+ så fikk oppretta de igjen. Men fader, nå må HTC snart komme med en oppgradering som fikser bug'ene??

root og legg inn gingerbread rom =)

har ikke hatt noen som helst problemer siden jeg gjorde det.

Å, jeg skulle gjerne gjort det :) Men, jeg er ikke stødig nok til at jeg tørr å gjøre det med telefonen desverre ;)

Lenke til kommentar

I dag tidlig hadde telefonen min restarta igjen og nok en gang sletta alle meldingene jeg hadde på den :( Heldigvis har jeg smsbackup+ så fikk oppretta de igjen. Men fader, nå må HTC snart komme med en oppgradering som fikser bug'ene??

root og legg inn gingerbread rom =)

har ikke hatt noen som helst problemer siden jeg gjorde det.

Å, jeg skulle gjerne gjort det :) Men, jeg er ikke stødig nok til at jeg tørr å gjøre det med telefonen desverre ;)

 

Det er veldig trist for CyanogenMOD 7 er fantastisk bra og er så evig mye bedre enn det HTC gulper opp av bloatware.

 

Apropos CyanogenMOD commitet jeg endringer til det nordiske tastaturet slik at problemet med stor æ,ø, og å er borte. Er bare å oppdatere til RC1 eller siste nattlige utgivelse. For de som ikke har CyanogenMOD men som likevel sliter med dette problemet er det bare å ta kontakt så kan jeg sende kachars filen.

Lenke til kommentar

Har et lite problem jeg ikke orker å bry hjernen med, i tilfelle noen har en enkel løsning..

 

Bilder som lagres på minnekortet vises ikke i galleriet. Jeg ser de via Astro filemanager, men når jeg åpner galleriet er de søkk vekk. Hva må stilles inn for at de skal vises?

Har også opplevd det... Tror du må ta en full restart av telefonen, ikke bare den vanlige av/på.

Lenke til kommentar

Har et lite problem med å ligge til kontakter i gruppe på min Z. Når jeg går på Kontakter, og velger gruppen, og ligg til kontakt, får jeg ikke opp alle kontaktene mine. Det virker som om jeg bare får opp SIM-kontaktene. Trykker jeg på Meny får jeg heller ikke opp muligheten til å vise alle, noe jeg gjør hvis jeg bare er inne på Kontakter. Skulle helst hatt muligheten til å ligge noen av Facebook-kontaktene i en gruppe!

 

Håper noen har en løsning på dette!

Lenke til kommentar

Det er veldig trist for CyanogenMOD 7 er fantastisk bra og er så evig mye bedre enn det HTC gulper opp av bloatware.

 

Apropos CyanogenMOD commitet jeg endringer til det nordiske tastaturet slik at problemet med stor æ,ø, og å er borte. Er bare å oppdatere til RC1 eller siste nattlige utgivelse. For de som ikke har CyanogenMOD men som likevel sliter med dette problemet er det bare å ta kontakt så kan jeg sende kachars filen.

Joda, det er tris (for min del) Men jeg rett og slett tørr ikke begi meg ut på sånne prosjekter. Tenk om jeg gjør feil og ødelegger telefonen :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...