Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig trist for CyanogenMOD 7 er fantastisk bra og er så evig mye bedre enn det HTC gulper opp av bloatware.

 

Apropos CyanogenMOD commitet jeg endringer til det nordiske tastaturet slik at problemet med stor æ,ø, og å er borte. Er bare å oppdatere til RC1 eller siste nattlige utgivelse. For de som ikke har CyanogenMOD men som likevel sliter med dette problemet er det bare å ta kontakt så kan jeg sende kachars filen.

Joda, det er tris (for min del) Men jeg rett og slett tørr ikke begi meg ut på sånne prosjekter. Tenk om jeg gjør feil og ødelegger telefonen :S

 

Jeg vet nesten ikke om det er mulig å gjøre feil som vil forårsake at telefonen din slutter å virke. Og etter du har rootet en gang trenger du aldri å tenke på det igjen og du slipper å være låst til HTC og vente på trege oppdateringer og du kan selv velge om du vil ha Sense eller ei. For min del var telefonen nesten ubrukelig for min del med programvaren HTC sender med, spesielt med tanke på æ,ø,å problemene.

Lenke til kommentar

Den nye oppdatteringen (1.82.405.1) om jeg har lest meg fram til riktig info skal vistnok fikse sms-bug'en

Det er kommet et nytt varslingsikon (meldinger, mail, etc)(sort med hvit tekst).

Gmail er oppdattert. Så om du har flere konto liggende under gmail (jeg har f.eks. en hotmail konto og) så kan du bestemme hvilken konto du vil sende mail ifra.

YouTube er også oppdattert (layout).

Galleri funksjonen skal være oppdattert og vistnok noe med kamera skal være oppdattert.

Det jeg har lest flere steder er at den nå bruker opp batteriet raskere ( ? )..

Ikke kommet noen ofisiel release note fra HTC enda, så blir spennende å se. :)

Endret av Denniz84
Lenke til kommentar

Den nye oppdatteringen (1.82.405.1) om jeg har lest meg fram til riktig info skal vistnok fikse sms-bug'en

Det er kommet et nytt varslingsikon (meldinger, mail, etc)(sort med hvit tekst).

Gmail er oppdattert. Så om du har flere konto liggende under gmail (jeg har f.eks. en hotmail konto og) så kan du bestemme hvilken konto du vil sende mail ifra.

YouTube er også oppdattert (layout).

Galleri funksjonen skal være oppdattert og vistnok noe med kamera skal være oppdattert.

Det jeg har lest flere steder er at den nå bruker opp batteriet raskere ( ? )..

Ikke kommet noen ofisiel release note fra HTC enda, så blir spennende å se. :)

 

Youtube og Gmail er jo applikasjoner du kan laste ned fra Market? Så det er vel ikke relatert til ROM'en?

Lenke til kommentar

Den nye oppdatteringen (1.82.405.1) om jeg har lest meg fram til riktig info skal vistnok fikse sms-bug'en

Det er kommet et nytt varslingsikon (meldinger, mail, etc)(sort med hvit tekst).

Gmail er oppdattert. Så om du har flere konto liggende under gmail (jeg har f.eks. en hotmail konto og) så kan du bestemme hvilken konto du vil sende mail ifra.

YouTube er også oppdattert (layout).

Galleri funksjonen skal være oppdattert og vistnok noe med kamera skal være oppdattert.

Det jeg har lest flere steder er at den nå bruker opp batteriet raskere ( ? )..

Ikke kommet noen ofisiel release note fra HTC enda, så blir spennende å se. :)

 

Youtube og Gmail er jo applikasjoner du kan laste ned fra Market? Så det er vel ikke relatert til ROM'en?

Jo, men tror det gjelder det preinstallerte i telefonen.

OTAen skal vist også forbedre ting iforhold til HTClikes eller sense mener jeg å ha lest.

Lenke til kommentar

Bare jeg som har fått massivt raskere gallery etter updaten? Storfornøyd

Ikke så mye forskjell etter det jeg kan se, men rask i hvert fall. Men håper de har fikset feilen som gjør at bilder ikke kom opp i galleriet, alle var der nå i hvert fall, endelig.

 

Men det jeg har merket er at batteriet går ut mye raskere, nå MÅ jeg lade hver dag, litt merkelig.. Og det startet lenge før jeg oppdaterte! Pleide å holde minst et par dager, men ikke nå lenger.

Har brukt den som vekkerklokke i det siste, men da i flymodus om natten. Burde ikke bruke mye strøm da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Prøvd å ta en restart ("Start på nytt") ?

 

Har hatt en tre-fire tilfeller hvor telefonen plutselig har begynt å bruke mer strøm enn før (uten at det er noe spes i oversikten over hva som bruker strøm). Det har løst seg etter restart hver gang.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...