Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@TheMoonMan: Sant så sant! Det eneste vi kan gjøre er å vente. Men skulle ønske at denne tråden ikke fylles opp med søppel, spekulasjoner og spørsmål rundt lanseringsdag osv. Hvis noen kommer over noe nyttig informasjon som kan hjelpe oss her, så er det selvfølgelig supert. Det ville vært synd å nå 50 sider med kun unyttig prat før telefonen faktisk entrer markedet.

 

Nå kan ikke jeg diktere noe som helst, men det er kun ett ønske :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@TheMoonMan: Sant så sant! Det eneste vi kan gjøre er å vente. Men skulle ønske at denne tråden ikke fylles opp med søppel, spekulasjoner og spørsmål rundt lanseringsdag osv. Hvis noen kommer over noe nyttig informasjon som kan hjelpe oss her, så er det selvfølgelig supert. Det ville vært synd å nå 50 sider med kun unyttig prat før telefonen faktisk entrer markedet.

 

Nå kan ikke jeg diktere noe som helst, men det er kun ett ønske :)

 

Enig. :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvilken farge kommer desire hd i til norge? Ser det står Black, Brown på mange nettsider. Jeg liker ikke den gråbrune fargen som mange desire har... Håper ikke desire hd har denne fargen...

 

Alle videoene og bildene jeg har sett på nettet viser en Desire HD som er sort foran, og 2 nyanser av mørk brunt på baksiden, har ikke sett noe sted at den finnes i annen finish.

 

Jeg mener bestemt at det er to forskjellige farger på desire hd...

Har lagt ved et par bilder...

post-98867-1286649642,3347_thumb.jpg

post-98867-1286649693,6639_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Finst det noko info om korleis kartfunksjonen kjem til å fungera? Bir kart for heile verda tilgjengeleg, kan ein planleggja ruter, lagra plassar osb. i kartet via htcsense.com? Kva blir prisen for betalversjonen?

 

Slike spørsmål stiller jeg meg også. Har ikke sett noe konkret om dette. Men jeg har lest at kartsystemet er innebygd, og at det dermed ikke koster noe i bruk. Men det kan umulig stemme at også gatebilder fra Google er "innebygd", slik jeg leste ett sted. Er ikke plass.

Lenke til kommentar

Finst det noko info om korleis kartfunksjonen kjem til å fungera? Bir kart for heile verda tilgjengeleg, kan ein planleggja ruter, lagra plassar osb. i kartet via htcsense.com? Kva blir prisen for betalversjonen?

 

Slike spørsmål stiller jeg meg også. Har ikke sett noe konkret om dette. Men jeg har lest at kartsystemet er innebygd, og at det dermed ikke koster noe i bruk. Men det kan umulig stemme at også gatebilder fra Google er "innebygd", slik jeg leste ett sted. Er ikke plass.

 

Dette er jeg også veldig nygjerrig på å vite mer om.

Lenke til kommentar

Det finnes jo uansett alternativer slik som Copilot. Der laster man ned hele kartet, og bare bruker gpsen til resten. Husker jeg ikke feil så betaler man her en engangssum, og da har man rett til oppdaterte kart.

 

Eg har lese om copilot, men det ser ikkje ut som dei har kart for Sør-Amerika, og det er eg avhenging av. Eg har hatt Nokiamobilar så langt, nett av di ovimaps har fungert bra som navigasjonsverkty kor som helst i verda. Ein kan planleggja reisene på førehand, og leggja inn alle ruter og plassar ein skal besøkja, noko som er sers praktisk. Så eg håpar funskjonalitetn i desire hd er tilnærma den same som hjå Nokia, men det finn vi vel ut av om nokre veker.

Lenke til kommentar

Jeg har lest i specs'en at denne telefonen har "avstandssensor". Hva er dens hensikt og virkemåte?

Hensikten er at telefonen vet når du har den opp til ansiktet eller at den ligger i lomma. Dermed kan skjermen slå seg av når du ringer eller sette ringevolumet høyere når du har den i lomma :)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Kartet som Desire HD benytter er ikke Google sin løsning, men etter hva jeg kan se av demoene på nettet så har man en gratisversjon og en betalingsversjon som inkluderer stemme navigering m.m. Dette er vel slik Nokia har operert før de valgte å gi bort alt av kart funksjoner på de nyeste modellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...