Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

bare jeg som er plaget med at "my location" på kart som det heter er feil? kommer opp en blå sirkel og jeg er innenfor den blåe sirkelen men ikke i nærheten av dær den viser jeg er. my location på FB blir også helt mongolid pga av dette, må være GPS'n som er mongo. folk som har iphone har ingen problem med dette her. :hrm:

Du er sikker på at det er GPS og ikke triangulering av trådløse nettverk den bruker da? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare jeg som er plaget med at "my location" på kart som det heter er feil? kommer opp en blå sirkel og jeg er innenfor den blåe sirkelen men ikke i nærheten av dær den viser jeg er. my location på FB blir også helt mongolid pga av dette, må være GPS'n som er mongo. folk som har iphone har ingen problem med dette her. :hrm:

Du er sikker på at det er GPS og ikke triangulering av trådløse nettverk den bruker da? :)

 

slo av det der at den skulle bruke wifi, så nå skal den bare bruke GPS. Når jeg går inn på "Locations" så blir det rett nå, men hvis jeg bruker "Kart" som ser best ut så finner den ikke posisjonen min nå :p møkk!

Lenke til kommentar

Noen som vet om Kart eller Locations bruker noen form for internett? Eller kan jeg bruke den hvor som helst ute uten at det koster meg noe som helst? :p Sikkert et dumt spørsmål, men bedre å spørre en gang enn å gå rundt å få en monsterregning i slutten av måneden :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om Kart eller Locations bruker noen form for internett? Eller kan jeg bruke den hvor som helst ute uten at det koster meg noe som helst? :p Sikkert et dumt spørsmål, men bedre å spørre en gang enn å gå rundt å få en monsterregning i slutten av måneden :)

Den laster ned kartet fra internett.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Kart eller Locations bruker noen form for internett? Eller kan jeg bruke den hvor som helst ute uten at det koster meg noe som helst? :p Sikkert et dumt spørsmål, men bedre å spørre en gang enn å gå rundt å få en monsterregning i slutten av måneden :)

Den laster ned kartet fra internett.

 

Ja, okei, trodde kanskje kartet lå innpå telefonen slik de sa i videoen på htc sin side.

 

EDIT:

Tired of waiting - and paying - as maps slowly download? Get there faster. The HTC Desire HD delivers maps with zero wait, zero dead spots and zero data roaming fees.
Endret av Ewie
Lenke til kommentar

Ja, okei, trodde kanskje kartet lå innpå telefonen slik de sa i videoen på htc sin side.

 

EDIT:

Tired of waiting - and paying - as maps slowly download? Get there faster. The HTC Desire HD delivers maps with zero wait, zero dead spots and zero data roaming fees.

Kartene blir lagret på telefonen, så den lastes ned kun første gangen du ser på et nytt sted på kartet.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Ja, okei, trodde kanskje kartet lå innpå telefonen slik de sa i videoen på htc sin side.

 

EDIT:

Tired of waiting - and paying - as maps slowly download? Get there faster. The HTC Desire HD delivers maps with zero wait, zero dead spots and zero data roaming fees.

Kartene blir lagret på telefonen, så den lastes ned kun første gangen du ser på et nytt sted på kartet.

 

Gjelder det for google maps eller route 66 som ligger inne? mener at route 66 kan man laste ned land, og da bruker den ikke datatrafikk på kart.

Lenke til kommentar

Google sin kartapp bruker vel kun wifi. :)

 

Apropos WiFi

 

De første ukene tok Desire HD inn signalene fra ruteren godt i de fleste rom, men nå de siste dagene får telefonen mye vanskeligere kontakt. Andre apparater i huset har ikke problemer, så det må være noe med telefonen.

 

Noen som har opplevd lignende, eller som har råd?

 

Ruteren er en NETGEAR Maxrange.

 

Jan

Lenke til kommentar

Hei.

Er det mulig og fjerne visa kortet fra Android marked etter bruk?

 

Min lillebror har fått seg Desire HD, ønsker og kunne kjøpe noen program til han, uten og legge igjen visakortet opplysningene på telefonen, for å hindre at han kan handle på kortet mitt senere.

 

Er det mulig og fjerne kort opplysningene etter bruk?

Lenke til kommentar

Hvilket headset fikk dere med telefonen?

Bestilte mobilen fra mpx og fikk den 21. desember, og skulle akkurat prøve headsettet, men det passer ikke til telefonen... Det er forresten et nokia headset, så mulig de har lagt feil?

Hvilket headset fulgte med til dere?

Og tror dere jeg burde sende mail til mpx eller htc?

 

Takk for svar :)

Endret av J92
Lenke til kommentar

Hvilket headset fikk dere med telefonen?

Bestilte mobilen fra mpx og fikk den 21. desember, og skulle akkurat prøve headsettet, men det passer ikke til telefonen... Det er forresten et nokia headset, så mulig de har lagt feil?

Hvilket headset fulgte med til dere?

Og tror dere jeg burde sende mail til mpx eller htc?

 

Takk for svar :)

 

Det skal være et HTC headset. Det står HTC på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...