Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Hvem hadde IKKE ville kjent litt på Daryl?? ;) Noe mer sexy enn en mann som vet å overleve som han gjør fins ikke!

 

White trash :(

 

Excuse me??

 

Og dette med at han svære fangen bare står og henger, og så kommer det selvsagt en zombie bakfra og "klorer" ham. Som om en vanlig person bare ville stått midt blant zombier uten å se seg rundt.

 

Det var da morsomt syns jeg.. Stor, sterk kar som fryser av skrekk når det virkelig kommer til stykket! Det er ikke vanskeligere enn det. Tror du at du ikke hadde fryst litt av skrekk hvis det plutselig løp masse døde rundt? :p

 

Edit: Husk også at de ble låst inn i kantinen av en fengselsbetjent, så de har ikke sett galskapen på utsiden før Rick og Co åpnet døren.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glenn har blitt litt pussywhipped synes jeg, men ellers en 'likanes' karakter i serien. Daryl er råtøff, og de som har sett Boondock Saints liker vel han fra før av også. T-dog gjør ikke så mye ut av seg, har ingenting imot han, men føler at de har han med bare for å ha en svart person der. Enda mer klisje blir det om hu samurai-dama og T-dog får en romanse.

Lenke til kommentar

Vel, jeg likte "masekjerringa" (skjønner forøvig ikke hvorfor hun blir oppfattet som sytete, det er noe jeg aldri har tenkt selv) og likte virkelig ikke at hun ble borte.. Jeg likte enda mindre hvordan det skjedde, med hjelp fra sønnen.. Zombier kan være så usannsynlige de bare vil, men at en sønn tillater og til og med hjelper til, slik at moren ikke overlever, er bare hinsides all logikk! Ble bare dumt.. og leit..

Lenke til kommentar

Snakker om kniven.. At sønn ofrer mor for en ufødt bror/søster vedkommendenikke har noe forhold til.. Det er ikke et normalt valg! Og ikke mange vil klare å se hva som er objektivt rett i en slik situasjon, men pokker ta om en sønn, i hvert fall denne sønnen, velger et valg som vil føre til at moren mister livet..

Lenke til kommentar

Hun ville jo mest sannsynlig daua uansett, de måtte jo fått ut babyen på en eller annen måte. Da valgte de selvsagt å ta den ut før det var for sent og de ville mistet de begge.

 

Syntes det var en bra episode, og basert på det lille man så i previewen på slutten av episoden så gleder jeg meg til neste

Lenke til kommentar

Hvordan kan du IKKE like dette? Maskjerringa er borte og det skjer ting hele tiden. Synd med T-dog, men han gjorde ikke stort av seg uansett.

 

Herlig episode, mye som skjedde! Man ser tydelig at Ricks verden kollapset nå, og jeg er spent på hvordan han blir å reagere framover. Han blir nok ikke noe mildere i alle fall.

 

Digger denne serien! :)

 

Hu begynte jo akkurat å forbedre seg. Synes det var synd at hun døde

Indeed. Og hvorfor døde hun momentant av et kutt i magen? Hun blødde nesten ikke. Og hvorfor la Rick seg ned og gråt som en liten drittunge når sønnen står ved siden av og nettopp har sett moren sin dø? Hva slags far er han egentlig?

Tror ikke hun døde momentant, men heller besvimte av smerte for så å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...