Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Carol var vel på en helt annen plass enn Lori. Hun var sammen med T-dog en plass.

 

Ja? Jeg skrev ikke at hun var med Lori, om du misforsto det jeg skrev og trodde at jeg mente at hun ble spist av den samme zombien som mest sannsynlig spiste opp Lori sitt lik. Det var jo zombier overalt i fengselet og på slutten av episoden så var det fremdeles zombier inne (Glen sa til Rick at deres block var ''clean'' og at de bare kunne stenge dørene som de hadde gjort tidligere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja? Jeg skrev ikke at hun var med Lori, om du misforsto det jeg skrev og trodde at jeg mente at hun ble spist av den samme zombien som mest sannsynlig spiste opp Lori sitt lik. Det var jo zombier overalt i fengselet og på slutten av episoden så var det fremdeles zombier inne (Glen sa til Rick at deres block var ''clean'' og at de bare kunne stenge dørene som de hadde gjort tidligere).

Sorry, leste feil. Trodde "spist opp av den zombien" og ikke som! :)

Menja, fullt mulig at noen av de andre zombiene har tatt henne. Som Maury påpekte, tviler jeg også på at hun får en off-camera død. Det er vel ingen som har dødd eller blitt zombie uten at det har vært på kamera, hittils. Liker gjengen litt slik den er nå, så gjør ingenting om hun blir zombie.

Lenke til kommentar

Litt merkelig det med Carol. Siste vi ser av henne er at hun løper ut en dør, som ser ut som går ut i friluft. Når så Daryl, Rick og Glenn kommer der hun gikk ut, finner Daryl halsbåndet/skjerfet hennes, og går ut døra, døra er rett ut i friluft, ut i gården, der Hershel og dattera står bak den trappa. De sier at de ikke har sett noen gå ut, men vi vitterlig Carol åpne døra og løpe ut.

Og der var noen som spionerte på henne når hun lekte doktor (c-section training). Kanskje de/dem har henne?

 

mystisk.

 

Jeg holder døra åpen for at hun lever somehow.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Liker at tv serien kjører sitt eget løp, og blander ting som skjer i tegneserien regnt tidsmessig, og hvordan ting skjer.

 

Loris død feks

 

 

 

Dette er vel ikke en spoiler, men Lori døde jo at Guvernæren med lacky's angrep fengselet, og en av de skøyt henne igjennom babyen.

 

 

 

Dette gjør at de som har lest tegnserien fortsatt blir overasket når ting skjer.

Lenke til kommentar

Litt merkelig det med Carol. Siste vi ser av henne er at hun løper ut en dør, som ser ut som går ut i friluft. Når så Daryl, Rick og Glenn kommer der hun gikk ut, finner Daryl halsbåndet/skjerfet hennes, og går ut døra, døra er rett ut i friluft, ut i gården, der Hershel og dattera står bak den trappa. De sier at de ikke har sett noen gå ut, men vi vitterlig Carol åpne døra og løpe ut.

Og der var noen som spionerte på henne når hun lekte doktor (c-section training). Kanskje de/dem har henne?

 

mystisk.

 

Jeg holder døra åpen for at hun lever somehow.

Akkurat det der tenkte jeg også. Merkelig at Hersel ikke så henne, da de til og med filmet at Daryl gikk igjennom døra og så de stå der oppe på trappen. Merkelig :p

 

Men foresten, var det noen som spionerte på henne der ute? Kan ikke huske å ha lagt merke til noe jeg... Får se episoden på nytt tror jeg.

Lenke til kommentar

Greit nok at babyer er spennende og slikt, men ingen som har tenkt å lete etter Carol?

 

Og nå bør de vel snart tenke på å ta en systematisk rensing av fengselet for zombier. Trenger ikke å være så farlig om de gjør det skikkelig og passer på å ikke bli omringet. Men de har kanskje ikke vært der så lenge ennå? Hvor mange dager tror dere det er gått siden de kom til fengselet?

 

Slutten var ganske Lost-ish, på en dårlig måte, men hvis dere sier det står i tegneserien, så er det i hvert fall ikke en tåpelig kunstnerik frihet for å skape cliffhanger-slutt på episoden.

Lenke til kommentar

De har jo stukket dem i hodet med diverse (noen gang lange, som gjør det enda tryggere) gjenstander via gjerdet flere ganger.

 

Jeg bare sier at hvis jeg var i samme situasjon så hadde jeg ikke kunne sovet hvis jeg visste at det var noen roamers som ville ha meg til frokost som prøvde å bryte seg inn hele tiden. Jeg hadde foretrukket å bare drepe dem mens de er få. Noen få her og der blir mye etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...