Gå til innhold

Secret Santa 2010 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var fint at min SS gadd å kontakte meg og si ifra, og jeg har ful forståelse for at den personen har vært stressa, og det er samme når jeg får pakka, så lenge jeg får den :yes:

 

Hadde det ikke vært bedre om man kunne velge å enten fikse pakke med sporing, eller ta bilder av den så man har bevis for at man har sendt? Jeg tror de færreste hadde tatt seg bryet med å pakke inn en pakke og ta bilde av den, for så å ikke sende.

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Da har jeg åpnet pakkene mine og ble helt utslått av gavene. :dribble:

 

Altså, gavene jeg fikk var vel overdimensjonert, for å være helt ærlig.

Helt fantastiske saker, titusenvis av takk til SS.

 

Rekkefølgen og arr. var helt perfekt tillaget når jeg ser på helheten.

 

Mvh

Jarmo :)

Fortell hva du fikk da, mann. Du snakker om gode gaver og helhet så du må jo nesten dele det med oss andre.

 

 

Vel!

 

Fikk en hele flaske med Chateau De Montifaud V.S.O.P, bare helt nydelig Cognac. Pakket inn i en fin gave-eske av tre. Fikk også en 8GB minnepinne, og en pose med hjemmelagede drops.(Lars???)

 

Tusen takk til SS. :love:

Lenke til kommentar

Alle sendte til neste på lista. Sistemann sendte til førstemann.

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg fikk World of Warcraft og alle (3) ekspansjonspakkene pluss ei svær bok om den siste, pluss et kjempefint og langt håndskrevet kort! Forutenom boka hadde jeg dette fra før av, men intensjonen til min SS var at jeg skulle "re-gifte" denne til noen andre fordi den "ordentlige" gaven min ble laget i utlandet og kom til å ta lengre tid før jeg fikk den. Jeg er helt målløs, for denne "trøstegaven" koster FLESK. WoW collector's edition med ca samme innholdet (tror jeg) koster en tusenlapp. Syke menneske. Broren min ble i alle fall glad for at han fikk Cataclysm gratis! :)

 

Tusen hjertelig takk, War! Gleder meg sykt til den andre gaven :D

Legger ut bilde når den andre gaven kommer!

 

Grunnet studier er økonomien min heller trasig, så min SS måtte fikk desverre ikke det helt store, men håper det falt i smak :)

Lenke til kommentar

Har fremdeles ikke fått nå gave, trist :cry:

Kan skjønne den... Min nisseunge var jo den du skulle få av, vi var jo de "tre musketerer" der på slutten... Ikke fått bekreftet av ham om gaven min ble mottatt heller... :(

 

Og MaSo: Tusen takk for gaven! Ikke akkurat hva man kunne forvente seg, men vi fikk en god latter på julekvelden, og DET er jo faktisk noe jeg ikke ville vært foruten... :!:

For dere andre som leser; jeg fikk et Miniatyr-golf-puttesett jeg kan sitte med når jeg gjør mitt fornødne... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...