Gå til innhold

Secret Santa 2010 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir det Harry Potter marathon etterhvert! 7 blu-ray cder med usett filmmateriale (har lest noen av bøkene, men blir vel ei fin oppdatering dette). V for vendetta skal vel besøkes igjen i HD-kvalitet :D Proteinsjokolade gjorde seg spesielt godt etter all juleribba, fornøyd!  :thumbup:

 

Men må si jeg savna et lite brev fra vedkommende, har fortsatt mitt fra i fjord - som var kjempekoselig. Koselig med litt ord, enn hvor random de er, i jula ;)

 

 

Lenke til kommentar

Takk for gave til min ukjente nisse :)

 

jeg skal innrømme at da jeg fikk pakka og klemte på den var min første tanke at jeg håpet det ikke var noe bade såper/skum/body lotions/etc.. (pga at ved forrige jul inneholdt de aller fleste gavene den type ting, og det er ikke akkurat noe jeg bruker hver dag...)

 

 

 

*åpne*

 

håndkremen: lukter nyyydelig ^^ og faktisk noe som treffer bra ettersom hendene mine kan brukes som sandpapir på det tørreste xD (ikke fordi jeg ikke eier kremer, men fordi jeg glemmer å bruke det. huff :p skal prøve å huske på denne :p)

 

silk: lukter også godt ^^ trodde det var dusj såpe elns :p etter å ha lest bakpå, fant jeg ut at det var noe hår greier. artig :p aldri prøvd noe i den duren :p

 

post-164776-0-98985300-1293235887_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Jeg fikk to plastglass. Litt skuffa når jeg pakka opp, for de var ganske stygge. Men så så jeg at de har innebygde isbiter og kan legges i frysa! OG det var sjokolade oppi! :D At jeg ikke har sånne glass fra før, det var jo bare genialt! Kald cola og øl, uten at det blir vannet ut! :thumbup: :thumbup:

 

Takk Elin, har ikke anelse om brukernavnet ditt. God jul!

Lenke til kommentar

Eg fekk biografien til Carragher! :D

Tusen takk, SS. Danielzu, kanskje?

 

Tenkte faktisk at eg måtte lese dinna boka, kun for eit par dagar sida, så den passa midt i blinken :) Fekk med eit koslig heimesnekra kort, og det var definitivt laga av ein gutt :!:

 

Men eg vertfall supert fornøgd! :thumbup:

Vakke jeg som lagde kortet, deligerte til kidza på jobb til å gjøre ''shitarbeidet'' :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...