Gå til innhold

Bør skolen prioritere gym mere enn i dag?


  

97 stemmer

  1. 1. Bør skolen legge mer vekt på gym?

    • Ja!
      52
    • Nei!
      11
    • Synes det er bra som det er.
      11
    • Vil ha mindre gym!
      5
    • Gym er unødvendig!
      18


Anbefalte innlegg

Gymlæraren kan faen ikkje halde det han lovar. Han sa i går at me skulle på sykkeltur i dobbeltimen i gym i finvêret. Yay tenkte eg, alltid kjekt å sykle seg ein fin tur.

 

Så kom eg på skule i dag. Då skulle me plutseleg ha friidrett i to timar. Blei jævlig forbanna.

Greit nok, ny pers på 60-meteren, men eg saknar fortsatt sykkelturen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gymlæraren kan faen ikkje halde det han lovar. Han sa i går at me skulle på sykkeltur i dobbeltimen i gym i finvêret. Yay tenkte eg, alltid kjekt å sykle seg ein fin tur.

 

Så kom eg på skule i dag. Då skulle me plutseleg ha friidrett i to timar. Blei jævlig forbanna.

Greit nok, ny pers på 60-meteren, men eg saknar fortsatt sykkelturen.

 

Snakker om gym. En ting som virkelig irriterer meg er karakter i gym. Jeg sier ikke at det ikke skal være gym, men det kan være en bestått/ikke bestått i gym. Jeg går på elektrolinja og trenger faen meg ikke en karakter i gym.

 

Og når er sist gang vi så Erna Solberg løpe 3000m?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gymlæraren kan faen ikkje halde det han lovar. Han sa i går at me skulle på sykkeltur i dobbeltimen i gym i finvêret. Yay tenkte eg, alltid kjekt å sykle seg ein fin tur.

 

Så kom eg på skule i dag. Då skulle me plutseleg ha friidrett i to timar. Blei jævlig forbanna.

Greit nok, ny pers på 60-meteren, men eg saknar fortsatt sykkelturen.

 

Snakker om gym. En ting som virkelig irriterer meg er karakter i gym. Jeg sier ikke at det ikke skal være gym, men det kan være en bestått/ikke bestått i gym. Jeg går på elektrolinja og trenger faen meg ikke en karakter i gym.

 

Og når er sist gang vi så Erna Solberg løpe 3000m?

Helt enig. Jeg skal ikke bli noe innenfor matte/naturfag/geografi/historie/RLE/engelsk, så jeg synes at disse fagene kun skal gjelde som bestått/ikke bestått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg får merknad av gymlæraren fordi han trur at eg med vilje kom ned frå fjellet for seint. Vi var på eit nærliggande lite fjell i ein dobbeltime, og eg har ikkje den beste kondisen. Dei siste av oss var 15 minutt for seine ned. Me kom sist opp frå skogen på veg opp, men måtte skrive oss inn i boka som var litt bortover på flata oppe på fjellet.

Me gjekk ned så raskt som muleg, og gjekk oss litt småvill, så det blei ein liten omveg.

 

Eg føler det blir veldig feil å få merknad pga dårli kondis :mad:

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Å sutre over gym er like god grunn til å kunne sutre over de fagene du ikke liker, det er ikke noe bedre.

 

Jeg går på skole fordi jeg vil få meg studiekompetanse og en god jobb! Hadde jeg lyst til å trene så hadde jeg brukt fritiden min på det! Tipper du hadde blitt like frustrert om du hadde blitt tvunget til noe du ikke liker og noe som du alldeles ikke har bruk for (faglig sett).

 

Jeg har faen meg 8 timer hver dag med nesten konstant matte, og har faktisk lekser jeg må gjøre. Linjen min har krysset langt over så mange timer de faktisk har lov å gi oss! Istedet for å kunne balansere det og gjøre det vi skal så må vi ut å kaste frisbeegolf!

 

For deg som sikkert er et friluftsmenneske er det råflott, men synes du skal snakke for deg selv og ikke hele Norge. Vil jeg være lat så får du kalle meg lat.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke øve meg til 6 i gym på et skoleår. Man kan øve seg til 6 i alle skikkelige fag.

Det er det største dritet jeg har hørt. Har et eksempel fra gamleskolen min...

 

Det var en premienerd, sa selv til læreren mitt i timen at hun satt med lekser og skolearbeid 6 timer HVER fu**ings dag! likevel gikk hun ut med underkant av 5 i snitt, jeg derimot la... ikke mye... jobb i skolen og fikk over 4.5 i snitt.

 

konklusjon: som med gym, er noen gode i visse ting, og andre er ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...