Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutters grenser ang. bj +


Lalita

Anbefalte innlegg

Har da lurt en stund på hva som er ok og ikke ok i forhold til gutters kosestund.

 

Har flere venninner som er i forhold, og ingen av guttene der vil at jentene skal gjøre noe annet en å suge.

 

Hvordan står gutter i forhold til dere? Vil dere bli sleika på ballene? Vil dere ha en finger bak? Er det noen der som liker det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Right, jeg kunne gjort svært mye innen sex, iallefall med en jeg var glad i. Slikke på ballene er bare digg selv om de er hårete og whatnot.

 

Men serr? Slikke bak? Da måtte gutten vasket seg så sinnsvakt godt der først at det ikke er fysisk mulig å vaske seg så godt engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men serr? Slikke bak? Da måtte gutten vasket seg så sinnsvakt godt der først at det ikke er fysisk mulig å vaske seg så godt engang.

Slikt er selvsagt forbeholdt innen så kort tid etter dusjing at man nesten ikke rekker inn på soverimmet. Annet kan man ikke forvente. Jeg tror ikke jeg hadde likt å vite at den jeg var sammen med hadde slikket meg i rumpa etter en svett dag og dårlig tørking.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samboeren min liker at jeg slikker og tar på ballene mens jeg suger. Han liker også at jeg krafser/klorer lett med neglene eller "tar i" litt med hendene - type massasje, men det må jeg spare til et stykke uti suginga. Han liker IKKE at jeg nærmer meg "der bak" - da kniper han rumpeballene sammen og kjefter meg bort. :p

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Liker suging, krafsing og kiling på ballene og skrukken, mens låra strykes på innsiden! Vil etterhvert at fingeren sirkles rundt rumpehullet, før den blir presset inn i meg. Litt gnikking av g-punkt gir sterk nytelse og raskt orgasme uten å sprute. Hvis hun runker og suger samtidig som jeg får stimulert g-punktet er det ikke lenge før jeg får himmeske orgasmer med kråftige sprut:) Superdigg as

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...