Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutters grenser ang. bj +


Lalita

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har også prøvd en finger oppi romehullet for å finne G-punktet fordi mange sier det er så sinnsykt digg, Men klarer ikke å venne meg til det. Med mye smøring kan jeg gli inn en finger lett, men får sånn sinnsyk trang for å drite at jeg får skikkelig gåse hud og følesen er ekstremt ekkel. Har prøvd mange ganger men får den samme følsen for å drite.

 

Har til og med skudd opp min mors dildo med masse glidemiddel en gang jeg kom hjem fra byen kåt som fan. Var derfor jeg postet dette som anonym ^^ Satt på både vibreringer og slik rotasjon av tuppen, men ikke behagelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

GUtt18: Alt kan ikke fungere for alle, selv om "mange" sier det er godt å stimulere g-punktet er det ikke sikkert dette funker for nettopp deg. Ellers trenger du ikke nødvendigvis å stikke noe inn i anus, bare presse på et punkt mellom åpningen og pungen, da skal visstnok samme effekt oppnås. Pass også på at du går på toalettet i god tid før du prøver deg på noe slikt og ikke må på do, ellers sier det seg selv at det oppstår problemer i det som er tenkt å være en enveiskjørt gate.

 

Angående din mors dildo vil jeg på det sterkeste anbefale å bruke kondom om du har tenkt å gi denne tilbake til din mor. Det er ikke kult å finne spor av avføring på dildoen sin og ikke vite hvordan det havnet der, ei heller er det særlig hygienisk og kan føre til sykdom. Skaff gjerne et anti-bakteriemiddel for dette formålet, f.eks. vibrator-rens på kondomeriet. Det dreper bakteriene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Angående din mors dildo vil jeg på det sterkeste anbefale å bruke kondom om du har tenkt å gi denne tilbake til din mor. Det er ikke kult å finne spor av avføring på dildoen sin og ikke vite hvordan det havnet der, ei heller er det særlig hygienisk og kan føre til sykdom. Skaff gjerne et anti-bakteriemiddel for dette formålet, f.eks. vibrator-rens på kondomeriet. Det dreper bakteriene.

 

Han kan vel også legge den i en gryte med kokende vann for å ta liv av basseluskene?

Men å bli sett med en dildo oppi en gryte med kokende vann gir vel ikke den friskeste psykiske helse-statusen kanskje :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finger i ræva har det kun vært mislykkede forsøk på: les random jente prøver å lure han inn i høy hastighet uten å si i fra. Med varskuhoj og forberedelser vil det være noe helt annet.

 

Når jeg tenker meg om, jeg har vel ingen grenser - annet enn at jeg liker å være så ren som mulig der. Har heller ikke noe problem med å kline med jenta etterpå. Alt er jo en naturlig del av sex-økten.

Lenke til kommentar

Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også.

 

Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere.

 

Uenig !!!

 

GRUNNEN til at det er deilig for mange gutter å "bli fingra" er at man stimulerer prostata- kjertelen. Den skal i de fleste tilfeller ligge ca 2- 3 cm inn i endetarmen, mot magen. Det er ikke alle gutter som har en kjertel som ligger nærme tykktarmen nok, eller som er følsom nok til at det gir nytelse. Jeg er en av disse gutta.

 

Jeg hadde en potetsekk av en eks som var helt håpløs i senga. Hun kunne ingen "triks", var ikke med på noe utenom misjonæren, lagde ingen lyder og ville ikke snakke om sex i det hele tatt. Det "villeste" hun gjorde var å stikke fingeren i rompa mi. Det var egentlig bare ubehagelig. Jeg er sikker på min egen seksualitet, og hadde stimlering av PK vært godt for meg hadde jeg likt det. Men siden dette ikke var/er tilfellet, så ble det egentlig bare kleint. Å kommunisere frem et budskap om sex til henne var heller ikke en lett oppgave, derfor hadde vi mildt sagt et ræva (!) sexliv. Det ødela oss.

 

Moralen er: Ikke tenk på hva gjennomsnittet sier på et forum. Kommuniser heller med partneren din! Bruk heller denne tråden som en referanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg ofte tenker på hvis en gutt skal bli slikket i anus, er: hvor JÆVLIG kjett er det ikke om man har et nokså hårete anus(Eller rundt anus for å være eksakt)? Det tenker jeg ofte på... Spesielt om det plutselig faller av et hår, og jenta sitter der med en bart på tunga.

Eller om man skal kline etc etterpå.

Mange sier forresten at det er kvalmt å kline med jenta etter man har blitt sugd. pfff tull. Har ikkeno imot det. Tenner ikke på det, men faen du sleiker jo bare indirekte på deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del klarer jeg ikke en finger opp bak. Var keen på å prøve det, men for min del ga meg det ingen ting. Prøvd endel ganger nå, men det føles bare ubehagelig. Hva skal egentlig til for at det skal bli godt for dere som har litt peiling? Hvis det gir kraftigere orgasmer, så er jeg selvsagt all inn. Til nå har det egentlig bare hindra meg fra å komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror veldig få gutter i utgangpunktet vil ha noe opp der bak, men at de egentlig ikke ville brydd seg om det, hvis jenten kom med ultimatumet "Om jeg skal ha noe oppi der skal du også det", som nevnt over.

 

Til syvende og sist blir jo anus helt likt for både både gutter og jenter (med unntak av at gutter faktisk har g-punktet sitt der), så det fins jo egentlig ingen grunn til at begge kjønn ikke skulle stille "likt" her.

 

Det er ingenting homofilt med at en gutt oppnår seksuell tilfredsstillelse gjennom stimuli der bak, i den forbindelse vil jeg minne om at homofili defineres som tiltrekning for det samme kjønn. Om man rett og slett ikke liker å styre på bak der, er jo det en annen sak, smaken er som baken :) Om man er redd for å gjøre handlinger som forbindes med homofili, med en av motsatt kjønn, da har man faktisk usikkerhet rundt egen seksualitet (som er naturlig).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...