Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutters grenser ang. bj +


Lalita

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også.

Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere.
Jeg skjønner ikke hvordor det skal være "homofilt" heller. Med mindre det er en gutt som gjør det deg eller man ligger og fantaserer om at det er en gutt.
Lenke til kommentar

Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også.

Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere.
Jeg skjønner ikke hvordor det skal være "homofilt" heller. Med mindre det er en gutt som gjør det deg eller man ligger og fantaserer om at det er en gutt.

 

Fordommer lars, fordommer :)

Lenke til kommentar

Ja om alle hadde vært enige i det hadde verden vært et fredelig sted.

 

Men tror nok ting som dette vil bli mer og mer akseptert blant homofobe fordomsfulle sjeler, er jo ikke så mange år siden homofili ble sett på som kriminelt... Så er nå enda godt det går (sakte men sikkert) i riktig retning.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også.

 

Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere.

 

Det er akkurat det!!! Der sa du det. Jeg tør rett og slett ikke fordi alt er prat om at det er fy-fy. Jeg tror veldig mange jenter akkurat som meg har veldig lyst til å kose med partneren på mange, mange måter.

 

Når jeg suger kjæresten min, tenker jeg pokkern meg ikke på å få skitt på fingern. Jeg vil jo at han skal nyte for fulle mugger, for da nyter jo jeg det og.

 

Dumme mannfolk med homofobiske tendenser. Beklager: Dumme GUTTER med homofobiske tendenser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...