Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig spent på å teste retail utgaven til lørdag altså, har blitt ganske så lei hele pc'n som spill maskin og dette tror jeg blir mitt siste forsøk før den går ut vinduet :D

 

Tar så plass disse store stasjonære beista atte...

Det er jo derfor laptopen ble oppfunnet. Selv om den også koster vannvittig mye mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Håper noen kan hjelpe meg med et problem. Har skaffet meg gw2 men har et problem med nedlastinga av spillet. I går var nedlastinga på ca 10gb men så kræsja dataen. No big deal trodde jeg men når jeg satte i gang launcheren igjen måtte jeg begynne å laste ned helt fra scratch igjen... samme skjedde i natt (satt på nedlasting over natta) pcen klikka og nå må jeg laste ned alt igjen, Er det noe feil med launcheren?

 

Testa også for moro skyld å avslutte launcheren uten at den kræsja etter at jeg hadde lastet ned ca 300mb men det samme skjedde igjen... Er launcheren virkelig så kronglete at du ikke kan gå ut av den uten at alt blir slettet? Eller er det et problem fra min side?

Endret av crux85
Lenke til kommentar

Det virker som om gw launcheren har lurt meg! Den starter på 0% men etter jeg såg litt nøye etter så merket jeg at antal filer som skulle lastes ned minket for hver gang jeg starta launcheren igjen. Det var dagens "newbie moment".

Gw2.dat. fila blir forresten korrupt visst launcheren kræsjer uansett.

Endret av crux85
Lenke til kommentar

Ja, de åpner serverne i fire timer. Da får de sjekket at alt fungerer som det skal, ved å f.eks. be oss om å møtes i et spesifikt område, restarte serverne mens det er fult trykk osv.. Samtidig får alle vi prøvd ut spillet. En skikkelig win-win situasjon.

 

Da er det bare å patche opp folkens, ny (og mest sannsynlig siste) stresstest i morgen, tirsdag 21.08, klokken 21-01.

 

Hva vil dette si egentlig? De åpner for at alle kan spille i 4 timer for å teste serverne sine?

Lenke til kommentar

Hei. Håper noen kan hjelpe meg med et problem. Har skaffet meg gw2 men har et problem med nedlastinga av spillet. I går var nedlastinga på ca 10gb men så kræsja dataen. No big deal trodde jeg men når jeg satte i gang launcheren igjen måtte jeg begynne å laste ned helt fra scratch igjen... samme skjedde i natt (satt på nedlasting over natta) pcen klikka og nå må jeg laste ned alt igjen, Er det noe feil med launcheren?

 

Testa også for moro skyld å avslutte launcheren uten at den kræsja etter at jeg hadde lastet ned ca 300mb men det samme skjedde igjen... Er launcheren virkelig så kronglete at du ikke kan gå ut av den uten at alt blir slettet? Eller er det et problem fra min side?

 

Sørg for at du har "gw2.exe og gw2.dat" på samme mappe.

 

Husker jeg også hadde noe liggnende problem men det gikk greit.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt offtopic, men here goes:

 

Jeg bestilte collectors edition fra spaceworld, 2012.07.10

Jeg har ikke fått en kode enda (hvilket er helt ok da jeg ikke har hatt tid til betaevents).

Men derfor lurer jeg på: Er det denne koden som brukes til å delta tidligere? (Den 25.08)

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt offtopic, men here goes:

 

Jeg bestilte collectors edition fra spaceworld, 2012.07.10

Jeg har ikke fått en kode enda (hvilket er helt ok da jeg ikke har hatt tid til betaevents).

Men derfor lurer jeg på: Er det denne koden som brukes til å delta tidligere? (Den 25.08)

ja du må aktivere koden.

har du kjøpt eller kun bestilt? for dem som kun har bestilt skal vell ikke ha tilgang før den 27.

Lenke til kommentar

Det står jo flere ganger på siden "Pre-Purchase", det står ikke et eneste ord om at dere får noen early start for Pre-Order.

 

Pre-Purchase får 3 dager headstart (25 August), mens Pre-Order får 1 dags headstart (27 august), så jo dere får headstart, men ikke like stor som oss som forhåndskjøpte det.

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Vell, på collectors edition står det

"Kommer 28.08.2012

Dette er et forhåndssalg hvor du betaler for varen ved bestilling".

 

Det høres for meg ut som pre-purchase.

 

Jeg la aldri merke til at det var en egen versjon for pre-purchase da jeg fikk direkte link til collectors edition av en venn.

 

*krysser fingrene for at jeg får byttet*

Endret av HadHa
Lenke til kommentar

Jeg var hellig overbevist om at dette spillet var dritt. Var helt frelst swtor fan. Så prøvde jeg til sammen 3 beta events med necro , og 1 med warrior. I løpet av 3 ganger med ca 3-4 timer hver og èn gang på en time, unsubba jeg swtor fordi jeg så hvor ille det virkelig var. I løpet av betatiden fikk jeg se at i beta er spillet mye bedre enn 7 måneder med swtor med tanke på bugs, gameplay og grafikk. PvP er en drøm i dette spillet , gleder meg virkelig til lørdag, så skal jeg powerlevle/pvp necromancer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...