Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe igjen:P

 

Hvordan er det med armor og våpen? er det som i wow og andre mmorpg? at det liksom er "tusenvis" med forskjellige armordeler og våpen? eller som i guild wars 1 at alle ser like ut osv? takk for svar:D

 

og 1 ting til:D er de 5 første skillsa i skill baren faste? weapon skillsa liksom? er det bare de 5 siste man bytter på og oppgraderer?:D

Endret av Aizen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg lurer på noe igjen:P

 

Hvordan er det med armor og våpen? er det som i wow og andre mmorpg? at det liksom er "tusenvis" med forskjellige armordeler og våpen? eller som i guild wars 1 at alle ser like ut osv? takk for svar:D

 

og 1 ting til:D er de 5 første skillsa i skill baren faste? weapon skillsa liksom? er det bare de 5 siste man bytter på og oppgraderer? :D

 

Og det er bare alle settene fra dungeons :)

 

I structured PVP ser alle like ut dog.

Lenke til kommentar

Noen andre som får grafiske bugs der "utsikten" "horisonten" blir blank eller grå lissom? har ikke fått det før denne testen så håper det ikke er tegn på at skjermkortet tar kvelden:D

 

Uansett.... KONGE spill!

Det er en occlusion bug, slapp av, "helt normalt" (de arbeider med å fikse det, om du ser feilen, ta og lag en /bug report).

Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe igjen:P

Faen til mas a :p :p :p

 

og 1 ting til:D er de 5 første skillsa i skill baren faste? weapon skillsa liksom? er det bare de 5 siste man bytter på og oppgraderer? :D

Weapon skills er forskjellig fra våpen til våpen. 1h i main hand har de tre første slotsa, 1h i offhand har de to neste, to-hånd(Rifle/Staff) har alle fem.

Weapon skills blir ikke oppgradert når du først har låst dem opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For se om jeg tar meg litt tid til å teste idag og, har vel egentlig konkludert med hvilken profession jeg skal velge, så vil ikke nødvendigvis avsløre så mye mer av spillet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Største problemet mitt i GW2 er at jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal spille. Hittil har jeg storkoset meg med alle bortsett fra mesmer.

Jeg bæsjet på leggen selv igår, etter å ha vært ganske sikker på necro, er jeg nå litt usikker på om det heller blir ranger >_> .

 

Til og med å velge en rase er et stort problem, spesielt mtp. elite skills osv.

 

 

Konkludert velg igår med at mitt GTX460 768mb kommer til kort for spillet, må ha noe nytt og merker at GTX 660Ti ikke kan komme kjapt nok.

Lenke til kommentar

Største problemet mitt i GW2 er at jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal spille. Hittil har jeg storkoset meg med alle bortsett fra mesmer.

 

*Sigh* Ikke snakk... Er i samme båt her. Holder en svak knapp på Engineer, Warrior eller Necromancer, men... Untatt mesmer, så er alle klassene så gøy å spille! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...