Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
We will be conducting a Stress Test on Friday, August 10 from 4:00 PM PACIFIC Time to 8:00 PM PACIFIC Time.

..tilsvarer kl 01:00 til kl 05:00 :)

Jepp.

1 2 3 4 5

4 5 6 7 8

Lenke til kommentar

HAHA :p

Er kjempeglad for at de har så mangen stresstester:D mindre bugs og mer glede for oss spillere:D

 

Er bare 1 stooooor ting jeg hater med spillet foreløpigt og det er microtransactions:/ xp boost og pocket traders osv:S er ting dem fleste vil ha og er ikke akuratt smårusk når man skal lvl 80.

menmen er blodfan av guild wars 1 så skal ikke klage "for mye":)

kos dere i natt:D

Lenke til kommentar

Aldri spilt GW men vurderer å prøve GW2. Er GW2 en expansion eller ett nytt spill i den forstand at det man tidligere har opparbeidet seg følger med videre? :)

 

Nei, som det står tidligere i tråden så har GW2 ingen ting med eneren å gjøre. Sett bort ifra verdenen det foregår i og noe av musikken. GW2 er faktisk et helt annet type spill.

Så bare spill og ha det gøy, jeg har på følelsen av at Guild Wars 2 kommer til å bli tiårets mmo ;)

Lenke til kommentar

HAHA :p

Er kjempeglad for at de har så mangen stresstester:D mindre bugs og mer glede for oss spillere:D

 

Er bare 1 stooooor ting jeg hater med spillet foreløpigt og det er microtransactions:/ xp boost og pocket traders osv:S er ting dem fleste vil ha og er ikke akuratt smårusk når man skal lvl 80.

menmen er blodfan av guild wars 1 så skal ikke klage "for mye" :)

kos dere i natt:D

 

Skjønner ikke helt hva som er å hate med dette? *confused*

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper GW2 fra sidene dems i dag, får jeg være med på stresstesten da?

 

Tror det, men er ikke helt sikker. Det tweets har sagt tidligere er at så lenge man registrerer kontoen på sidene dems med en gang så går det stort sett bra..

 

On a different note, så merket jeg at de 1-2 timene jeg kastet vekk på jumping puzzles forrige stress test ikke var helt bortkastet. Etter et par forsøk for å komme inn i det igjen, så gikk det

:D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Er bare 1 stooooor ting jeg hater med spillet foreløpigt og det er microtransactions:/ xp boost og pocket traders osv:S er ting dem fleste vil ha og er ikke akuratt smårusk når man skal lvl 80.

Disse tingene klarer du deg uten, det er penger man kaster bort om man har for mye til overs. XP boosten virker ganske ubrukelig, syns ikke jeg fikk mye XP fra å drepe ting, og om jeg husker rett er det kun det boosten fungerer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...