Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en slik Collectors Edition Pre Purchase idag. Men det jeg ikke skjønner helt hvorfor står det at du skal levere den inn der du forhåndbestilte den, betyr det at jeg må sende min til Elkjøp.no :p

 

Har lite tro om jeg faktisk får min collectors edition av elkjøp da det står den er sendt, da har jeg betalt 1099kr for en beta :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Fikk en slik Collectors Edition Pre Purchase idag. Men det jeg ikke skjønner helt hvorfor står det at du skal levere den inn der du forhåndbestilte den, betyr det at jeg må sende min til Elkjøp.no :p

Sier seg nok selv at de sender denne, det antok iallefall jeg når jeg hentet min. Det som står på boksen er nok ment for kopier du kjøper i butikker, da de ikke har særlig mye peiling på hvem du er eller hvor du bor.

 

Sinnsvakt dyrt ihvertfall. 55euro for digital edition? Bra det ikke er månedsavgift ihvertfall..

http://www.greenmangaming.com/s/no/en/pc/games/mmos/guild-wars-2-digital-edition/

10% der, har riktignok ikke testa å shoppe selv.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Sinnsvakt dyrt ihvertfall. 55euro for digital edition? Bra det ikke er månedsavgift ihvertfall..

Sinnsvakt dyrt ihvertfall. 55euro for digital edition? Bra det ikke er månedsavgift ihvertfall..

Synst du €55 var dyrt for eit spel som har ein spelbarhet som strekker seg langt over vanelge spel?

Lenke til kommentar

Et spill som koster 55euro er dyrt uansett hvordan du vrir og vender på det. Da mener du altså at det er ok at wow hadde kostet 55euro pluss hundre kroner måneden? Folk spiller jo over mange år og betaler jo egentlig veldig pr time spilt i forhold til andre spill. Eneste grunnen til at jeg syntes det er ok å betale så mye for et pc-spill er at det ikke er måndsavgift og at det er GW2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da mener du altså at det er ok at wow hadde kostet 55euro pluss hundre kroner måneden?

Interessant konklusjon du drar ut i frå kommentaren min :)

 

€55 tilsvara ca NOK415. Visst man f.eks ser på BF3, som har vært ute i over eit halvt år, kostar det NOK349 på komplett.no. 65 kr ekstra for eit splitter nytt spel vil eg ikkje påstå er dyrt, iallfall ikkje sinnsvakt dyrt.

 

SWTOR kostar 379,- på komplett, som forresten er den same prisen som GW2 kostar der, og der må man i tillegg betale opp til $15 i månaden for å spele det.

 

Etter mi meining er €55 ein fin pris for eit spel som GW2.

Lenke til kommentar

GW2 koster det samme som de fleste andre nye spill, ikke noe å klage på der. At heldigitale kjøp er dyrere enn alt annet er dessverre bare sånn verden fungerer akkurat nå, blir nok bedre om noen år.

 

Ser at man fortsatt ikke kan spille Asura og Sylvari.. litt trist, men de dukker vel opp etterhvert .Litt rart også, er ganske mange måneder siden jeg så gameplayvideoer med begge rasene. Er vel sannsynligvis startsonene som ikke her helt hundre ennå.

Lenke til kommentar

Det kan vel tyde på at det blir ein del månada til før det faktisk blir releasa.

 

På arena PVP so har eg forstått det slik at alle får likt gear slik at det skal berre skal være skils som avgjer. Korleis blir det på WvWvW? Får alle likt der også, eller vil man ha ulikt gear der?

 

Eg har også høyrt rykter om at alt lvl 80 gear skal være omtrent likt, og at det berre er utsjånaden som vil være ulik. Nokon som kjenner til korleis dette er løyst?

Endret av Tafsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

På arena PVP so har eg forstått det slik at alle får likt gear slik at det skal berre skal være skils som avgjer. Korleis blir det på WvWvW? Får alle likt der også, eller vil man ha ulikt gear der?

Med mindre de har endret på dette, så er det tydeligvis slik at WvWvW skal være "ubalansert", altså at man kan levle og alt mulig der. Da vil sannsynligvis også gear ikke være likt.

 

Eg har også høyrt rykter om at alt lvl 80 gear skal være omtrent likt, og at det berre er utsjånaden som vil være ulik. Nokon som kjenner til korleis dette er løyst?

Hvis du har spilt World of Warcraft er den beste sammenligningen sannsynligvis å se på endgame i GW2 som at alle har samme itemlevel på utstyret sitt. Det trenger ikke å bety at alle har samme stats, regner med at det blir ganske fleksibelt.

 

På samme måte kan man kjøre dungeons for å få utstyr som ser annerledes ut og føre over stats til det. Som transmogrifying i WoW.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

På arena PVP so har eg forstått det slik at alle får likt gear slik at det skal berre skal være skils som avgjer. Korleis blir det på WvWvW? Får alle likt der også, eller vil man ha ulikt gear der?

Med mindre de har endret på dette, så er det tydeligvis slik at WvWvW skal være "ubalansert", altså at man kan levle og alt mulig der. Da vil sannsynligvis også gear ikke være likt.

 

Alle i WvWvW blir jo oppskalert til lvl 80, sjølv man skal kunne levle der.

Lenke til kommentar
Interessant konklusjon du drar ut i frå kommentaren min

 

Jeg konkluderer på grunnlag av budskapet du formidlet, nemlig at jo mer spilletid man får ut av noe, jo mer skal det være ok å betale. Poenget mitt er som du kanskje overså nemlig at digitale spill koster MER enn hva jeg betaler hos elkjøp. Dette er blitt en trend, men en trend jeg ikke aksepterer sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Alle i WvWvW blir jo oppskalert til lvl 80, sjølv man skal kunne levle der.

Da er jeg ikke oppdatert, husker å ha lest for ganske lenge siden at WvWvW ikke skulle drive med oppskalering, men det gir vel egentlig mening at folk som er lavere level ikke skal være nødt til å overkjøres fullstendig.

Lenke til kommentar

Alle i WvWvW blir jo oppskalert til lvl 80, sjølv man skal kunne levle der.

Da er jeg ikke oppdatert, husker å ha lest for ganske lenge siden at WvWvW ikke skulle drive med oppskalering, men det gir vel egentlig mening at folk som er lavere level ikke skal være nødt til å overkjøres fullstendig.

Men man får bare bruke de skillsa man har unlocka.

 

OT:

Profilbildet ditt får alle postene dine til å virke så negativt ment :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...