Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Jeg er også ekstremt tvilsom til at det kommer noen Wow killer med det første.

Wow er et ekstremt godt MMO selv om jeg holder GW på en personlig førsteplass så har jeg hatt mye moro i både Wow, Lotro, AOC og andre.

 

At noen påstår at GW er det værste MMO de har sett faller på sin egen urimelighet da GW ikke er et MMO i tradisjonell forstand. Man har strengt tatt misforstått hvis man tar det for et MMO.

 

GW2 derimot skal være et MMO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er det som får blitt med på denne? De som meldte seg på på hjemmesiden for en stund siden?

 

Alle som har prepurchased, de som har fått kode på PAX og kanskje noen av de som meldte seg på hjemmesiden for en stund siden. De som har prepurchased får garantert tilgang.

Lenke til kommentar

De som har fohåndskjøpt eller forhåndsbestilt er garantert plass. De som har meldt seg på via nettsiden har en sjanse for å komme med. Tror nok ikke sjansen er alt for stor denne første betaen. Alle forhåndskjøpene/bestillingen er sikkert mer enn nok til å gjøre dette til en skikkelig server-test og at de heller bruker erfaringer fra denne betaen for å bestemme hvor mange de vil slippe inn neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

"the Beta Weekend Event will be April 27-29" - Nice :) *venteispenning*

Jøss, jeg spådde fremtiden på forrige side. Ikke at det akkurat var noe massiv overraskelse at betaen kom den helga :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

I mitt forsvar så nevnte jeg også at de ville annonsere det i løpet av denne uka så folk kunne sikre seg en preorder-kopi. Men det er også sånt som er ganske logisk, å varsle om beta et par dager før den finner sted så folk ikke får lastet ned er en dårlig plan.

 

Må si jeg gleder meg til den 27.! Håper de har satt opp litt større events på 'beta-timing' så de forekommer ofte, har lyst til å se en diger world boss i løpet av helga.

Lenke til kommentar

Jeg, ett av diskusjon.nos medlemmer, vil herved benytte anledningen til å utnevne bruker Oddsor til ett "Gamer medium", en person som innehar stor kunnskap om fremtidens gaming nyheter. Gratulerer!

(Ikke sarkastisk ment, bare for the lols ;) )

 

Gleder meg også jævlig mye til den 27. Det blir Windows på macbooken og gaming som det suser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...