Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Har sett alle videoene av Yogcast, Totalbiscuit og Getbonkd. Synes alle er drit bra, Yogcast er gjerne dårlige men digger humoren dems, Getbonkd har mye materiale fra andre og korte videoer(4-5 min) om veldig mye.

 

Har forhåndskjøpt fra Guildwars2.com jeg, har allerede key og trenger bare å laste ned når dagen kommer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

(Kan ikke Simon snart slutte med "Awwww!" )

Nei, det får han ikke lov til. Jeg forventer høylytte "AWWW" hver gang jeg ser noen søte dyr i videoene deres, ellers blir jeg skuffa!

 

TotalBiscuit har mye bedre videoer enn Yogscast når det kommer til å informere, mens Yogscast er mye bedre når det kommer til ren underholdningsverdi. Selv videoene de lager for å informere skeier fort ut og blir til 20 minutter med fjasing, og det er akkurat slik vi vil ha det :p

Lenke til kommentar

God og informativ gjennomgang av TB.

Mulig jeg fikk overdose av "AWWW" etter å ha sett den Minecraft videoen hvor han avla kaniner :p Men de er de morsomste når det kommer til diverse playthroughs og beta dekning. Husker når Simon ble sittende fast i et tre i Fable. Haha.

Min key kommer mandag så da er det bare å vente på neste beta event. Håper det blir 20 April :D

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Min key kommer mandag så da er det bare å vente på neste beta event. Håper det blir 20 April :D

Vil vel nesten regne med at det er siste uka i måneden. Syns kanskje det virker for tidlig med 20., de vil nok heller droppe hint om en beta den 27. nå i neste uke så folk får tid til å forhåndsbestille og laste ned.

 

Ville spekulasjoner her!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Hva kommer folket her inne til å rolle?

En kompis har lyst til å kjøre Guardian, og det var mitt definitive førstevalg. Siden jeg liker å spille litt forskjellige klasser fra venner for å få inn litt variasjon så har jeg vurdert å spille en Thief istedet.

 

Etter å ha lest dette: http://www.arena.net/blog/wp-content/uploads/2012/04/Mesmer-spread.jpg

Så ble jeg litt mer interessert i thief også, da det sies at de kan være mer utfordrende å spille, mens mesmer og necro er i toppsjiktet. Dessverre klikka aldri necro og mesmer helt for meg i GW1, og i ren stil så er de nok relativt uendret. Elementalist kan virke interessant i og med at man har så mange skills til enhver tid, regner med man kan være ekstremt fleksibel.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at det første Guild Wars spillet var forferdelig kjedelig. Dette spillet ser helt fantastisk ut. En ganske stor forskjell i kontrast med det tidligere spillet med mindre de kun bruker Guild Wars navnet som en form for markedsføring.

 

Jeg kommer nok til å spille en mage-lignende rolle. Liker høy damage og mye distanse.

Lenke til kommentar

 

Min key kommer mandag så da er det bare å vente på neste beta event. Håper det blir 20 April :D

Vil vel nesten regne med at det er siste uka i måneden. Syns kanskje det virker for tidlig med 20., de vil nok heller droppe hint om en beta den 27. nå i neste uke så folk får tid til å forhåndsbestille og laste ned.

 

Ville spekulasjoner her!

 

 

Husker å ha lest en melding fra ANet at første beta weekend for oss som pre-purchased spillet starter denne fredagen, 20. april.

Skal se om jeg finner kilde.

 

Der tok jeg nok grundig feil ja, blir mot slutten av måneden.

Kilde

Endret av Jypling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...