Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Public quest. Alle er jo helt lik.

Story missions. Varer 5min, så er det tilbake til leveling.

Dungeons. Testa den første på lvl 30. Booooring! Står der å trykke 2,3,4,5. (ranger)

 

Har du spilt mmorpg spill før? Rift, aion, star wars, wow og secret world er jo helt like med tanke på at dem er repeterende oppdrag og lvling. det som gjør dette "bedre" i mitt hode er at alt er public slik jeg føler at i vert enkelt "oppdrag" er jeg faktisk en DEL av noe!

 

jeg har vert mmorpg slave siden AO shadowlands kom ut og kan lett si at vis du faktisk har spilt andre mmorpg så er det rart du synst DETTE spillet er for likt hele tiden. Men hver sin smak og mening såklart:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Såååå nå har jeg kommet til level 32. Er levelinga lik fram til 80? Isåfall så gidder jeg ikke mer siden ALT er helt likt.

 

Vis du mener at det er

1. public quests over alt

2. storymissions

3. dungeons

4. pvp du får xp av

5. hjelpsomme folk over alt siden alt er public og man blir belønnet av å hjelpe folk

6. stoooooore world bosses som man får god loot av

 

så ja da er alt likt! :)

 

Lurer også på hvilken mmo som har veldig ulik leveling fra 30 -> endgame sammenlignet med 1 -> 30.

 

Har man kommet til 30 så har man fått en smak av spillet, tror ingen spill i denne sjangeren forandrer seg stor de siste XX levelne.

Lenke til kommentar

Tja.. jeg synest at SW:TOR var forferdelig kjedelig å levle, men elsker GW2. Føler liksom at det er så mye mer å gjøre i GW2.

 

Er bare lvl 30 og 20 så kan ikke svare på end game.

 

Spør igjen, noen som veit hvor mye ekstra range man får på longbow som warrior med den range traiten man kan velge?

 

Noen andre som synest at crafting er litt vel dyrt/tidkrevende å levle? Går greit til 75, men etter det trenger jeg jo 8 Tiny Venom Sac for å lage en armor del. Og vil no helst lage et heilt sett til meg selv.

 

Føler at crafting tar for mye tid, gear man crafter er på ingen måte bedre enn loot men man kan alltid bestemme hvilke stats man skal gå for pluss at jeg alltid har likt å lage gear til meg selv. Spart/tjent mye penger på å droppe crafting og heller solgt det jeg harvester og kjøpt gear.. men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd å leke litt på Trading Post nå for å se om det er mulig å tjene noen penger ved å kjøpe ting billig og så selge det dyrere, men har så langt ikke funnet noe som jeg tjener noe nevnverdig på...er det noen som har funnet noen taktikker de er villig til å dele? Eventuelt på PM :p

Lenke til kommentar

Har fått et par mail av følgende type:

A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

 

Address: 123.234.57.173

City: Qingdao

Region: 25

Country: CN

 

Er dette forsøk på innlogging med mitt brukernavn OG passord, eller bare brukernavn?

 

Konkluderer vel med at jeg får bytte passord uansett, men lurer litt...

 

Edit:ble noen Leif fra mobil :-)

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Har fått et par mail av følgende type:

A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

 

Address: 123.234.57.173

City: Qingdao

Region: 25

Country: CN

 

Er dette forsøk på innlogging med mitt brukernavn OG passord, eller bare brukernavn?

 

Konkluderer vel med at jeg får bytte passord uansett, men lurer litt...

 

Edit:ble noen Leif fra mobil :-)

 

Sitat fra oppdatert info fra GW.com:

 

Hackers have lists of email addresses and passwords stolen from other games and web sites, and collected through spyware, and are systematically testing Guild Wars 2 looking for matching accounts. To protect yourself, use a strong, unique password for Guild Wars 2 that you've never used anywhere else!

 

Så siden du har fått det "attemptet" så bytt passord.

Lenke til kommentar

Har fått et par mail av følgende type:

A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

 

Address: 123.234.57.173

City: Qingdao

Region: 25

Country: CN

 

Er dette forsøk på innlogging med mitt brukernavn OG passord, eller bare brukernavn?

 

Konkluderer vel med at jeg får bytte passord uansett, men lurer litt...

 

Edit:ble noen Leif fra mobil :-)

 

Sitat fra oppdatert info fra GW.com:

 

Hackers have lists of email addresses and passwords stolen from other games and web sites, and collected through spyware, and are systematically testing Guild Wars 2 looking for matching accounts. To protect yourself, use a strong, unique password for Guild Wars 2 that you've never used anywhere else!

 

Så siden du har fått det "attemptet" så bytt passord.

Ja, nå kommer jeg ikke lenger inn på konto i det hele tatt. Skulle inn å bytte passord... Flotte greier.

 

Via NCSoft sine sider: We did not find that email address in our records. Please try again.

 

Har sendt inn en ticket på via support. Får håpe at de klarer å ordne opp i det passe raskt. Hadde planer om å ta noen timer spilling ikveld. Første og eneste ledige kveld på lenge.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...