Gå til innhold

Noen som vet hvor man får kjøpt Torani Chocolate til kaffe mocca?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

(PS: Om noen skulle søke på google så er det en trojan på siden som selger Torani som heter Kaffekoppen Import - vil anbefale å ikke gå inn på den)

 

Ser etter Torani Chocolate - ser det går an å få bestile fra ymse butikker i utlandet, men jeg hadde foretrukket å finne et norsk nettsted som selger de slik at frakttiden blir kortere. Så mamut.net solgte dem, men der var minimumbestilling 750kr. Det blir litt drøyt mye sjokosirup :)

 

Den jeg ser etter ser slik ut:

100311.jpg

 

Noen som har sett den et sted i oslo eller evt. i en norsk nettbutikk?

 

-Z

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De hadde på cortado. Torani Chocolate (den på 1,89l) kostet 250kr. Fikk med pumpe så det ble egentlig en veldig god deal. Så de hadde noen av de flaskene også med diverse smaker. Jeg så ikke white chocolate om noen skulle lure på det.

 

Foreslo for dem at de burde legge dem ut på nettsidene sine da det ikke var mange som solgte det i oslo/norge.

 

Takk for svar! Nå blir det mocca! :D nesten 2 liter med sjokosaus burde holde en stund - haha.

Lenke til kommentar

Fikk du pumpa? Jøss, måtte betale nesten hundre kroner for den jeg.

 

En ting jeg må advare deg mot. Sjokoladesaus vil etterhvert størkne inni pumpa, og du vil ha vanskelig for å få saus ut. Da nytter det ikke å skru ut pumpa hver gang for å rengjøre. Du må bare ta i skikkelig hardt ved første pump, plasser hånda oppå og slå den ned så fort og hardt som mulig. Da sprenger du den størkna sjokoladen ved første pump.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.

 

Du får iallefall kjøpt den hos oss i Fredrikstad http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=Syversens+Tea&lineId=Z0I11PY5 eller på facebook: http://www.facebook.com/pages/Fredrikstad-Norway/Syversens/120415834677140?ref=sgm

 

Koster 198,- Og hvis du fikk pumpa gratis gjorde du ett veldig godt kjøp da denne er ganske dyr i innkjøp.

 

Vi har også "squize" flasker som passer til tuten, ellers så kan man selvsagt bruke en idun ketchup/sennep flaske. Bare ta vare på korken så holder sausen seg veldig bra på de flaskene.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...