Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjerde sesongen på rad jeg henger med i gullstriden helt inn til slutten av sesongen. Tre-fire dårlige kamper gjør at jeg såvidt redder en tredjeplass.

 

Forslag til spiss? Er i 2014 nå. Lukaku må jo byttes hver jævla kamp. Trenger er spiss som takler å spille alene på topp kamp etter kamp.

 

Akkurat nå har jeg Welbeck, Lukaku og Doumbia.

Lenke til kommentar

Cavani. Putta 70 mål for meg på 52 kamper som alenespiss.

 

Han er drømmen. Men har ikke sjans, blir alt for dyr.

 

Doumbia er jo optimal. Du trenger strengt tatt ikke fler en du har om du spiller med 1 spiss.

 

Som sagt, ingen av spissene fungerer. Men ble en ny 19-åring til 170mill. Husker ikke navnet i farten, satser på at han kan bidra umiddelbart.

Lenke til kommentar

Begynner på 2 sesongen med Liverpool nå og sliter ekstremt på kantene, spiller ofte 4-1-2-1-2 formasjon pga mangelen på dyktige kantspillere. Forslag noen?

Elia fra HSV har alltid vært fantastisk for meg. Får han vel til rundt 130-170mill og er ca 25 år, så han varer en stund til en grei pris.

Lenke til kommentar

Begynner på 2 sesongen med Liverpool nå og sliter ekstremt på kantene, spiller ofte 4-1-2-1-2 formasjon pga mangelen på dyktige kantspillere. Forslag noen?

Elia fra HSV har alltid vært fantastisk for meg. Får han vel til rundt 130-170mill og er ca 25 år, så han varer en stund til en grei pris.

 

Han signerte nylig for Inter, så startprisen ligger nå på 157 mill....

Lenke til kommentar

Mwahaha, swoopa inn og signerte en spiller på som alle topplaga i Tippeligaen er etter med bunnlaget mitt i Adeccoligaen. Han fylte 17 på overgangsdagen, og av en eller annen grunn ville han ikke godta bud før det, så la inn bud klokka 00.00 på han, og klokka 02.00 var han min :D

Lenke til kommentar

Ian Hunt (som jeg har postet flere bilder av i tråden, og som vel er velkjent for regulars i tråden), er nå verst £19m, 4 år etter at jeg kjøpte ham for £3m. 3,5 stjerne i current ability og 4 i potential. Ja, og så er han 21 år, da.

 

Edit: Her er nåværende stats:

 

904292.jpeg

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...