Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alltid så forbanna uheldig i CL. Ryker nok en gang ut, der et unødvendig straffemål ødelegger alt. Chelsea forbannelsen virker i FM også ser det ut som. Flaut å si det, men det ser ut til at jeg ikke kommer meg til CL i min 5. sesong....

 

 

 

 

Ayay, sterk borteseier mot United og liverpool tap mot tottenham gjorde at håpet kom tilbake.

 

Blir litt av en innspurt. Nesten syn at det er Norge - Portugal nå..

 

post-102474-0-89771800-1307216739_thumb.jpg

 

 

 

 

Ayay. Endte på en okey 3. plass, over United på målforskjell som bikket begge veier iløpet av kampen, men jeg endte tilslutt 2 mål foran da jeg vant 4-0 mot uniteds 3-1. Spennende!

 

 

Nå blir det ny stadion, Zola Park, nesten 60 000 seter og skyvbart tak. Samt rundt 1 milliard NOK i cash inn i klubben. Stadionen er klar etter neste sesong så dette skal gå fort :D

 

 

 

 

Skal jeg utvide stallen i en posisjon der jeg har grei dekning med en meget god spanjol, Sergio Canales - ACM playmaker. Da jeg har beistet Pastore som puttet 28 mål forrige sesong, (21 i PL) fra midtbanen, er vel egentlig den posisjonen dekket. Men det jeg tenkte var:

Lukaku

Neymar Navas (Coutinho)

-------- Pastore (Canales) - Essien (Ramires)

----------- Veloso (Mikel)

Parantes er eventuell innbytter. Canales kan spille venstrekant, høyrekant, MC og AMC,men er kun competent på AML. Dette er forsåvidt plassen jeg trenger backup på. Men å kjøpe Canales som er en fantastisk playmaker er litt voldsomt som erstatter for Pastore som sjelden er skadet, eller som innbytter for Neymar som også spiller majoriteten av kampene.

 

Noen som har erfaringer med Canales?

 

 

 

 

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Hvordan tenker du om:

--------------Lukaku (complete support)

--------Pastore + Canales (Adv pl sup+ Treq)

Neymar -----------------Navas

----------Essien Veloso (defensive + deep support)

------Phil Jones - Terry - Ivan

 

Hadde vært spennende å prøve, men tenker at en trio bak kan by på katastrofe i england.

 

Dette kombinert med korte passninger, lavt tempo, og fluid spillestil. Tror jeg kan få meget pen og ballsikker fotball ut av dette!

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Hvordan tenker du om:

--------------Lukaku (complete support)

--------Pastore + Canales (Adv pl sup+ Treq)

Neymar -----------------Navas

----------Essien Veloso (defensive + deep support)

------Phil Jones - Terry - Ivan

 

Hadde vært spennende å prøve, men tenker at en trio bak kan by på katastrofe i england.

 

Dette kombinert med korte passninger, lavt tempo, og fluid spillestil. Tror jeg kan få meget pen og ballsikker fotball ut av dette!

Har aldri vær fan av 3 bak, men har gjort det et par ganger der jeg har fått rødt kort bak der. Du burde i alle fall ha en meget rask stopper om du skal ha tre bak. En som kan ligge bak de to andre hodesterke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...