Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adrian Wells soper inn premier i sin første Liverpool-sesong:

 

899524.jpeg

 

Toppscorer i PL i tillegg, det står av en eller annen grunn ikke. Hunt toppscorer i FA-cupen. Røk tidlig i ligacup, ellers vant jeg vel alt som er.

 

Edit: Totalt 43 mål på 41(9) kamper, forresten.

 

Edit2: Mangler også "Champions League Best Player"-premien.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Blir du ikke litt lei av å spille med samme topplaget i så mange sesonger? Klarer kun å spille lenge med litt dårligere klubber som jeg kan ta til toppen!

 

Imponerende av Wells for øvrig :)

 

Faktisk har jeg ennå ikke mistet motivasjonen. Litt merkelig, for dette er første gangen jeg kommer meg til 2016 siden FM07...

 

Litt av greia er naturligvis at jeg ikke vinner alt hvert år, og nå går det sport i å holde laget på topp, selv når alle toppstjernene legger opp. Messi fyller f.eks 30 år kommende sesong...

 

Edit: Heh, de siste to månedene av sesongen fikk jeg Mauricio Pereyra i halsen. Skjøt alltid fra 20meter pluss, traff aldri. Selv med long shots never og creative freedom none, gjorde han det. Baibai.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Blir du ikke litt lei av å spille med samme topplaget i så mange sesonger? Klarer kun å spille lenge med litt dårligere klubber som jeg kan ta til toppen!

 

Imponerende av Wells for øvrig :)

 

Handler om å sette seg hårete mål for motivsjon.:) Mitt mål rundt 2028 var å bli den rikeste klubben i verden. Mulig jeg passerer Barca når 2031/32-sesongen er over. Aksepterte bud på 60mill for min beste spiss kun fra Barca i håp om det kunne tippe stillinga i min favør forrige sesong, men manglet noen titalls millioner likevel...

 

Achievments er jo også litt gøy:

Greatest manager of all time

Club Legend (20 sesonger i en klubb)

Immortality (20 manager of the year)

 

Value for money (30 sesonger får jeg vel etter 41/42-sesongen. :D )

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn at spissene ikke kan sentre til hverandre når begge kommer alene med keeper. I stedet for å skyte fra skrått hold burde det være mulig å sentre til en bedre plassert spiller. Skjer hver gang. Utviklerne burde prøve FIFA litt.

Hahaha. Har tenkt det selv. Irriterer meg så enormt at det skjer hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...