Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Har brent meg på den braslianske regel før! :p Tenker ikke alltid over det.

 

Begynner å gå veldig lei FM11 i grunn. Har begynt å spille FM10 igjen med mitt kjære Colchester. Mitt LL lag :love: Utrolig hvor mye raskere det går og hvor mye mer chil det er.

Helt ærlig synes jeg FM11 går raskere enn FM10. Testet FM11 på den gamle laptopen min der FM10 gikk sakte og spillet gikk overraskende fort.

Å? Her går det i alle fall merkbart forterre på FM10. Forandring fryder uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gamle lappisen sleit litt på både FM10 og FM11, men jeg synes den tok FM11 overraskende godt. Har ikke testet FM10 på den nye, så har lite å sammenlikne med der.

 

For min del ble det artig å starte med United igjen, men kjøpe andre spillere. Denne sesongen har jeg kjøpt en hel god del juniorer som jeg håper skal slå litt til. Paulo Henrique har faktisk blitt helt vill på saven min (han er vill fra før og). Helt greit å ha en offensiv midtbane med 20 passing, 20 creativity, 18 flair, 18 first touch. Finner på mye artig han!

Lenke til kommentar

"Nettopp" begynt på en ny sesong med Liverpool, og har nådd andre knockout runde i Europaligaen, vunnet ligacupen, og er fremdeles med i FA-cupen.

Sånn helt tilfeldig sjekket jeg ut stallen til Atletico Madrid og fant ut at de hadde gjort et skikkelig kupp. Erik Huseklepp! Satser på at Brann fikk pengene sine denne gangen :-)

Lenke til kommentar

Tapte finalen i CL mot inter(spiller barcelona) så gikk strømmen rett etter pressekonferansen :o

"På mystisk vis" :whistle:

 

Var faktisk strømbrudd pga tordenvær :p

 

Edit: Var semi finale, 2-3 hjemme første kamp, 2 skader i forsvar sentralt + rødt kort (noe det ikke skal ha vært) til erstatteren til en av de skada + ble nekta straffe YAY

Endret av Nehm
Lenke til kommentar

Har brent meg på den braslianske regel før! :p Tenker ikke alltid over det.

 

Begynner å gå veldig lei FM11 i grunn. Har begynt å spille FM10 igjen med mitt kjære Colchester. Mitt LL lag :love: Utrolig hvor mye raskere det går og hvor mye mer chil det er.

 

Det er ikke bare for brasilianere heller. Flere andre land har den samme regelen, noe som alltid er irriterende når man har en forholdsvis liten og svak klubb som kunne ha tjent på å få en slik spiller inn...

Lenke til kommentar

Sitter å spiller mitt årlige Barca vs Real game med en kompis nå.

 

Vant ligaen foran han knepent den første sesongen, andre sesong slo jeg han vel med nesten 20 poeng. Har også vunnet CL en gang, + diverse andre cupper. Laget mitt begynner å bli sykt.

 

Keepre : Valdes, Romero

H.Back : Alves, Lahm

V.Back : Chiellini, Baines

Stoppere : Pique, Ranocchia, Hummels, Varane, Puyol

DMS : Mascherano, Busquets

Indreløpere : Fabregas, Henrique, Xavi, Iniesta

OMH : Robben, Sanchez

OMV : Hulk

Spiss : Messi, Cavani

 

Rimelig sykt lag kan man si. Har problemer med å sette opp laget. Har så jævla mange gode spillere. Brukte forsåvidt £185M i sist transfervindu. Fabregas var jaggu ikke billig, måtte smelle til med £95M :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...