Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor virker ikke kits-pakken?

Den er godkjent versjion.

 

Den er puttet under Graphics > Kits og filmappen kan åpnes og viser draktene, men i spillet finner jeg ingen. Hvorfor?

 

Når jeg skal bruke lag, så ser jeg standarddraktene, emblemet er greit, og jeg ser at lagringene fra Editor er i orden. Men hvorfor er det bare ''standard-draktene der'' uten logo og sponsorer? Jeg lastet jo ner riktig. Hva kan være galt`?

 

De skal jo lastes ned og puttes i Graphics, kits, åpnes ved 7z, og deretter være tilgjengelig?

 

Spørs om det er per uke eller hva det er.

 

Og hvilket lag er du?

 

Chelsea, og det er pr uke. Kroner.

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn på editoren og brukte ting derfra.

 

Men selvom jeg ba om 2 Milliarder i lønn, så endte det opp i spillet bare på 33 M.

Merkelig..

Men:

 

Hvorfor virker ikke kits-pakken?

Den er godkjent versjion.

 

Den er puttet under Graphics > Kits og filmappen kan åpnes og viser draktene, men i spillet finner jeg ingen. Hvorfor?

 

Når jeg skal bruke lag, så ser jeg standarddraktene, emblemet er greit, og jeg ser at lagringene fra Editor er i orden. Men hvorfor er det bare ''standard-draktene der'' uten logo og sponsorer? Jeg lastet jo ner riktig. Hva kan være galt`?

 

De skal jo lastes ned og puttes i Graphics, kits, åpnes ved 7z, og deretter være tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn på editoren og brukte ting derfra.

 

Men selvom jeg ba om 2 Milliarder i lønn, så endte det opp i spillet bare på 33 M.

Merkelig..

Men:

 

Hvorfor virker ikke kits-pakken?

Den er godkjent versjion.

 

Den er puttet under Graphics > Kits og filmappen kan åpnes og viser draktene, men i spillet finner jeg ingen. Hvorfor?

 

Når jeg skal bruke lag, så ser jeg standarddraktene, emblemet er greit, og jeg ser at lagringene fra Editor er i orden. Men hvorfor er det bare ''standard-draktene der'' uten logo og sponsorer? Jeg lastet jo ner riktig. Hva kan være galt`?

 

De skal jo lastes ned og puttes i Graphics, kits, åpnes ved 7z, og deretter være tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Til sammenligning tjener jeg 91,000 pund i uka i Liverpool.

Tjener 92,000 kroner i Levanger. :glare: i 2026.

Forskjell på 91.000 pund og 92.000 kr. :p

Ja, følte meg plutselig litt fattig. Men kom til semien i CL forrige sesong da, så er ganske fornøyd likevel. Tar alltid den laveste lønna som er mulig, må tenke på økonomien. :)

Lenke til kommentar

Yamas-situasjon?

 

PS. Her er litt info:

 

Jeg har fått lønn på 1,500,000. Pr Uke. Chelsea, Stamford Bridge.

 

Jeg kan regne med full støtte fra styret.

 

Det står også:

 

Chelsea forventes minimum å vinne ligaen.

 

Som et resultat av dette, har overgangsbudjettet blitt satt til 9,56 Mrd. Kroner, og du har fått et lønnsbudjett på 33 Mill KR. Pr. Uke.

 

Klubben hsr for øyeblikket 16,4 M i lønnsutgifter pr. uke.

 

Hva betyr dette?

 

At jeg ikke kan kjøpe 33 spillere som har ala 1 mill i lønn pr uke i seg?

 

PS. Har brukt Editoren for å fikse litt, men det er ikke relevant.

 

Draktene virker tydeligvis ikke uansett hvilke jeg laster ned og hvor jeg legger dem, ser dem ikke uansett i kamp tydelig nok uansett.

Lenke til kommentar

Draktene på spillerne får du ikke endra, er bare de som er der du ser stillingene som endres.

 

Det budsjettet der er hvor mye lønning du har lov til å gi ut samlet ja. Du har et budsjett på 33 mill og har 16,4 i utgifter, da har du igjen 16,6 mill/uke som du kan bruke på nye spilleres lønninger. Dette er rimelig bra siden du sjeldent gir lønninger over 1,5 mill/uke...

Lenke til kommentar

Hahaha, sant det.

 

Ragenews:

 

Takk skal dere ha, FA, for dette eminente kampoppsettet. Jeg priser meg lykkelig over en bred stall som er tilnærmet skadefri for tiden:

 

904879.jpeg

 

Edit: Hvis noen er blinde, er det altså TRE Premier League-kamper på FIRE dager.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...