Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller en del Black Ops online nå, og må egentlig si jeg liker spiler mye bedre enn MW2. MW1 var fantastisk, men det andre spiller ødela alt med alt for kraftige killstreak rewards, urealistisk gode og ubalanserte våpen og kjipe maps.

 

Spillet er faktisk så balansert at jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for ett våpen jeg liker best. Liker veldig godt Famas, men så elsker jeg også m16. Commando og ak47 er også ganske rå...!

 

Hva liker dere best? Finnes det en avstemming etsteds? Hadde vært gøyalt å se hvilke våpen som er mest populære.

Lenke til kommentar

Spiller en del Black Ops online nå, og må egentlig si jeg liker spiler mye bedre enn MW2. MW1 var fantastisk, men det andre spiller ødela alt med alt for kraftige killstreak rewards, urealistisk gode og ubalanserte våpen og kjipe maps.

 

Spillet er faktisk så balansert at jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for ett våpen jeg liker best. Liker veldig godt Famas, men så elsker jeg også m16. Commando og ak47 er også ganske rå...!

 

Hva liker dere best? Finnes det en avstemming etsteds? Hadde vært gøyalt å se hvilke våpen som er mest populære.

 

Jeg har den samme opplevelsen, mye mer balansert, og når jeg ser på combat record så er det ingen våpen som skiller seg veldig ut, fordi det jeg liker så mange forskjellige våpen (og ikke fordi de er like).

Lenke til kommentar

Spiller en del Black Ops online nå, og må egentlig si jeg liker spiler mye bedre enn MW2. MW1 var fantastisk, men det andre spiller ødela alt med alt for kraftige killstreak rewards, urealistisk gode og ubalanserte våpen og kjipe maps.

 

Spillet er faktisk så balansert at jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for ett våpen jeg liker best. Liker veldig godt Famas, men så elsker jeg også m16. Commando og ak47 er også ganske rå...!

 

Hva liker dere best? Finnes det en avstemming etsteds? Hadde vært gøyalt å se hvilke våpen som er mest populære.

famas er så stygt op våpen, bruk noe annet..

Lenke til kommentar

Huff har vært plaget med bugs i dag, og nå står jeg fast på enda en. Er på denne questen hvor jeg skal styre en hai og drepe 25 Zin'Jatar Guardian, men for meg så stopper denne på 10. Har konstant 10/25 uansett hvor mange haien spiser så går den ikke opp.

Kommer også opp "Return to Safety", som kun kommer opp når man har gjort ferdig questen. Og det stemmer jo selvsagt ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huff har vært plaget med bugs i dag, og nå står jeg fast på enda en. Er på denne questen hvor jeg skal styre en hai og drepe 25 Zin'Jatar Guardian, men for meg så stopper denne på 10. Har konstant 10/25 uansett hvor mange haien spiser så går den ikke opp.

Kommer også opp "Return to Safety", som kun kommer opp når man har gjort ferdig questen. Og det stemmer jo selvsagt ikke.

 

Zin'Jatr Guardians eaten alive 1/10 kommer opp, selv om det skal være 1/25 når haien spiser

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...