Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er da patchet noe iallefall.. skyter du mens du er på vei å ta opp siktet, går skuddet rett til siden..

 

leif

 

Det har det alltid gjort. Skyter du før siktet er oppe vil skuddet oppføre seg som en noscope, og falle en plass innenfor crosshairene. Forskjellen er at på konsoll vil skuddet oppføre seg som en noscope bortimot ett sekund etter at du har fått opp siktet. Du kan godt avfyre et skudd med siktet trygt plassert i brystkassen på en fiende og enda bomme. Elendig løsning imo. De skulle heller økt scopein tiden slik at du kan skyte når du faktisk har fått opp siktet.

 

oookaay. slik er det ikke på pc nei.. ok det er jeg glad for :)

Lenke til kommentar

Ja, utenom Zombie-mode da..den er genial :love:

bortsett fra at den også var bedre i WaW. Eneste forbedringene er egentlig nye våpen og flere kule komentarer.. Men WaW hadde også en Serverbrowser, slik at man kunne Hoste open Lobby der andre fant deg på server listen, men i BO må de få invite for å joine.. i tilleg failer det matchmaking-systemet hele tiden. Det virker også som at modding blir helt umulig med dette matchmaking-systemet.. synd.. det som gjorde zombie gøy i lengden var jo nettopp customisation og mods. Der riese har jeg sikkert 150+timer på, mens Kino der toten begynner jeg å bli lei etter snaue 30timer..

Lenke til kommentar

Den nye patchen til Black Ops som er 1.04 fiksa ikke mine problemer med Bo på PS3

Da har jeg gjort det jeg trodde jeg skulle gjøre og det var å skaffe 360 versjonen for å se om den er bedre på connection osv noe jeg tror det er siden det var de pengene under bordet som hjalp veldig mye på :p

 

Huh?

 

Prøver du her å fortelle at ved å hjelp av bestikkelser så har du fått betre tilkobling på 360 versjonen en du hadde på PS3?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den nye patchen til Black Ops som er 1.04 fiksa ikke mine problemer med Bo på PS3

Da har jeg gjort det jeg trodde jeg skulle gjøre og det var å skaffe 360 versjonen for å se om den er bedre på connection osv noe jeg tror det er siden det var de pengene under bordet som hjalp veldig mye på :p

 

Huh?

 

Prøver du her å fortelle at ved å hjelp av bestikkelser så har du fått betre tilkobling på 360 versjonen en du hadde på PS3?

Jepp, garantert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...