Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

1.04 fixet ikkno for meg. det gjorde alt værre en det noen gang var. ble bra middelbart etter jeg sletet

Ikke en 1.0.4, men hotfixen som kom etterpå fikset noe på problemmet, viser til det som ble postet på forrige side:

NOTE: There have been rumors suggesting that deleting your save data will improve network connectivity. Please do not delete your save data, as it will not have an effect on network connectivity. A hot fix was released at 9:30p PST last night, coinciding with the first instance of this rumor, and this hot fix is the reason many users have experienced improved connectivity.
Lenke til kommentar

Ja connection var dårlig før hotfix, bedre etter. Det funket fordi hotfixen ble implementert serverside av Treyarch. Treyarch har kommentert at sletting av savegames ikke har noen verdens effekt på connection. Folk som slet med connection og unnlot å slette savegames fikk bedre connection etter hotfixen.

Du får tro hva du vil, men sletting av savegames var rimelig unødvendig.

Lenke til kommentar

nei ikke hos meg. det funket ikke hos meg og etter slettinga så funket det perfekt:). kan ha bugga seg opp ellerno. det er flere som har testet og det fungerte. jeg mistet heler ingen verdens ting da jeg ikke har gjort noe på singleplayern:) så da må hotfixen ha kommet midt i slettinga.

 

men uansett det fungerer hvertfall igjen og spillet har enda ikke fryst som jeg har slitt med siden spillet kom ut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du fikk ikke en ny patch eller noe med hotfixen. De bare fikset på serverene etter en enorm tabbe som var som vanlig kun på PS3. De burde slutte å høre på xbox folkene om de småe problemene de har, og kanskje lage spillet til ps3 i tillegg neste år isteden for å porte det fra konsoll til konsoll.

 

Det med sletting hjelper ikke, det er det samme som at du ser en som er syk, og du får noen "fake" symptoner. Du tror det hjalp, men det gjorde ikke det. Hotfixen fikset det meste av de store problemene, og de sa det skulle komme mer.

 

Har en ting jeg vil ha sagt, Fuck Microsoft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er ca 99% sikker på at deres pengelomme har vært åpen for Treyarch. Mest sannsynlig har de sabotert ps3 og PC med vilje for mer salg til xbox. Det er latterlig og du kan bare se med map packsene på cod6 at de prøver å slå sin rival playstation.

 

Det er et stort lavmål men er skuffet over at de som lager spillet driter i om det blir så dårlig for mange.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er ca 99% sikker på at deres pengelomme har vært åpen for Treyarch. Mest sannsynlig har de sabotert ps3 og PC med vilje for mer salg til xbox. Det er latterlig og du kan bare se med map packsene på cod6 at de prøver å slå sin rival playstation.

 

Det er et stort lavmål men er skuffet over at de som lager spillet driter i om det blir så dårlig for mange.

Noen ville påstander du kommer med, de har helt sikkert sin eksistens fra ditt hodet og de foretrekker sikkert 99% her inne på at du holder for deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Gi meg en annen god grunn for at Treyarch plutselig nå har fucket opp ett spill totalt, men bare for alle andre plattformer unntatt xbox? Det var ikke slik før?

 

Kanskje du ikke skjønner det men det er ugler i mosen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gi meg en annen god grunn for at Treyarch plutselig nå har fucket opp ett spill totalt, men bare for alle andre plattformer unntatt xbox? Det var ikke slik før?

 

Kanskje du ikke skjønner det men det er ugler i mosen :)

Tror du virkelig Treyarch har fucket opp spillet med vilje, good for you.

Gidder ikke å ta dette videre da det blir bare for dumt og ren spekulering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja?

 

Det tar 2 uker å teste en patch, det virker da faen som de ikke har testet det i det hele tatt for det ble jo 100 ganger verre etter den patchen?

 

Vi har forskjellige meninger, okei, men nei det blir ikke for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...