Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Min NAT type var Open, den gikk ned til Moderate uten grunn. Det kan godt være det var det med han?

 

Du har ikke noe bevis, jeg kan ikke bevise at du tar feil når jeg ikke vet grunnlaget for at det skal funke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en telenor ruter jeg å, men har alltid hatt open for det :thumbup: Og jeg syns det er veldig dårlig gjort at vi må oppleve problemer som vi overhode ikke hadde før(pga den patchen som kom, om jeg forsto riktig) :(

 

Synes Treyach burde sende en ny som fikser alle disse problemene :/

 

Problemet er kombinert obligatorisk Telenor-router og elendig Telenor ISP som ikke klarer support på den eneste routern som de mener funker. Jeg spurte dem om hjelp på mail, de foreslo DMZ, men jeg har allerede vært gjennom alle innstillingene førti ganger, så jeg svarer med at det ikke er DMZ på routeren. De sier så at det er det, men at det heter noe annet, og jeg får et navn jeg ikke husker, men kan videre bekrefte at den heller ikke fantes på routeren. Så jeg sier det og får ikke noe svar...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Zombies er artig...men utrolig dårlig uttenkt. Jeg vet ikke hvilken fjøsnisse hos Treyarch som innbilte seg at de første 5 rundene er artige å spille på nytt hver bidige gang man skal spille. Når man er avhengig av stabiliteten til hosten (teknisk og mentalt) og samtidig er utsatt for random disconnects så er det tilnærmet umulig å spille uten å ta en neve beroliggende tabletter først

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Herregud. legg deg!

 

innse at det faktisk løste våre problemer! når det skjedde umiddelbart. løste seg for han i dag og meg i går umiddelbart.

Hvorfor trengte ikke jeg å fjerne save filene da for og merke enn betraktelig forbedringer (i forhold til i går)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...