Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som om det har noe mindre med Black Ops å gjøre enn alle CPU og GPUene som blir diskutert her.

Anyways, Noen som synes den nye patchen har hjulpet noe som helst? For meg er Spawnsa like idiotiske som de altid har vært og lag'n er egentlig bare blitt værre. men så var det vell ikke det de skulle fikse i denne patchen heller, mye viktigere å sørge for at bortskjemte fjortiser får quickscope.

Lenke til kommentar

Synd det ikke kommer en oppdatering som fjener RCXD

De kan jo ikke bare fjerne den helt.. Men når promod kommer så vil den selfølgelig bli borte :)

 

 

Bare vent til den blir nerfa;) i dag kom en update på ps3 som fjernet muligheten til å bruke hardline pro til noe mer en carepack;)

Pga. lagg har jeg fortsatt store problemer med å få høy kd. Så egentlig syntes jeg de bare skulle patcha den så det var vanskeligere å få gode ting når du bytta(mindre sansynelighet for å på chopper gunener, gunship og dogs etc.) Hadde spillet bare flyti slik det skal, så hadde det ikke vært noe problem syntes jeg, men er ikke så lett å få høy killstreak når jeg får laggspikes hele tida..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De kunne iallefall vært tonet ned. Altså ingen airstrikes eller chopperhelvete.

Enig i det, killstreaksa motiverer så vel for camping som mot kniving.

Jeg kjenner jeg er mest i mot den sistnevnte, for det er for MIN del helt ureelt i hva enn ville gjort i en ekte krigssituasjon.

 

Hvorvidt killstreaksa kunne vært annerledes, enten i funksjon eller hvor vanskelige de er å få, kan diskuteres i all evighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De kunne iallefall vært tonet ned. Altså ingen airstrikes eller chopperhelvete.

Chopper fikses lett med strela (anti air bazooka)

 

air strikes, nja, kun et problem fordi enkelte hus ikke beskytter deg som den skal.

 

Sånn jeg oppfatter det iallefall :)

I diverse maps er det lettere sagt enn gjort å fjerne chopper med anti air.

 

Har funnet ut at å crawle under airstrikes ofte hjelper.

Lenke til kommentar

Har spilt battlefield igjen i dag og det var så digg å spille uten killstrikes og ekte krig opplevelse

det jeg ikke likte med battlefield bc2 var at kontrollen føltes dårliere enn cod, og så var magasinene for små. greit for meg at det tar en del kuler for å drepe i normal mode (hardcore er kjedelig, blir konstant snipet fra en dude jeg ikke kan se, som sikkert er på andre sider av mappet, er det er for lett å bli drept av vehicles). men når damage er så lav burde magasinene vært større, så jeg slipper å måtte reloade i firefights hele tiden. dessuten mangler prone. hater når jeg står bak noe, som ikke dekker hele meg, og så er det noen som skyter på meg, og jeg dør fordi duden ikke kan å legge seg ned.

 

men det er uansett bedre enn black ops.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-15-ps3-gamers-outraged-at-black-ops

 

Første uttalelse fra Treyarch om lag problemene sier at det er routeren din og NAT strict som er problemet. Ikke spillet. jepp

 

Eurogamer have just posted this article on their site, and it got me thinking. what if everyone who visits this thread were to make this issue known to all the gaming websites, kotaku, epicbattleaxe, destructoid, game trailers, ign etc. Let's try and see if we can get this issue spread beyond the forum. someone will have to take notice if we make enough noise, whether its treyarch or activison, anyone at this point!

 

I'm fully aware that this may achieve nothing, but I'm hoping that if we throw enough ****, some will stick. they have to know this isn't a case of forum whining and that it's a genuine game breaker, every person I play with online has had a terrible experience for the most part.

 

If you do decide to do this, we need to all have the same subject line in the mail to make it noticeable as these sites will receive a lot of emails through the day, any suggestions on this? oh, and keep it civil please, more chance of it being taken seriously.

 

So..............I will post a list of e mails to as many gaming websites I can gather later in the day, can't do it now as I'm at work.

 

hopefully the sites will pick up on the story and add some pressure for a response from the devs. If you plan on bumping the thread, can you please quote this post from me so as many people as possible can read it and help.

 

cheers

 

Over 60 siders tråd om dette problemet

http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=346860&sid=t0mk5d6f8ib2agchk67rc9b772

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar

Hmm... De burde skylde på seg selv siden det har vært sånn helt siden lanseringen, bare at det er verre nå, spesielt PS3 versjonen.

 

Jeg har gått tilbake til MW2 helt da Black ops er "helt umulig" å spille. Har opplevd en del problemer med dette spillet lenge.

 

Lister over de onlineelementene av spillet jeg hater:

- Man blir jo respawnet til der fienden din camper hele tiden og man klarer så vidt å spille en ordentlig kamp. (Er vel bare 2 steder man respawner?) Alt annet enn Team Deathmatch er uspillbar etter min mening.

- Mister kontakt hele tiden

- Ubalansert våpenvalg. Føler at man enten er en close combat fyr eller enn long range fyr. Aldri midt i mellom.

- Vet ikke om dette gjelder alle, men etter en blir drept så ser man ikke hvem som har vunnet skuddvekslinga på radaren før et eller to sekunder etter. Synes dette er irriterende da man spiller som f.eks Search and Destroy.

Lenke til kommentar

- Ubalansert våpenvalg. Føler at man enten er en close combat fyr eller enn long range fyr. Aldri midt i mellom.

- Vet ikke om dette gjelder alle, men etter en blir drept så ser man ikke hvem som har vunnet skuddvekslinga på radaren før et eller to sekunder etter. Synes dette er irriterende da man spiller som f.eks Search and Destroy.

 

På det første av de punktene er jeg sterkt uenig, jeg mener at dette er det mest balanserte CoD spillet ved lansering til nå. Nesten så balansert at det er litt kjedelig...

 

Og på det andre punktet, så er det slik at et spy plane gir ikke en helt live feed, den har en liten forsinkelse. Dette for å balansere, dog en SR-71 er mye mer presis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...