Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Morsomt å må ta hele SP på nytt for at Treyarch ikke klarer å lage en fungerende patch!

Vel fortjent dem som tror at å slette noe save games til SP hjelper på nettverks problem i MP ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Troll..

er treyach din gud? er de altvitende? NEI. hadde de vært det hadde deres siste patch ikke fucket opp alt... de vet ikke alt åpenbart

I followed two of the steps outlined above. First, I deleted all the saved game data for black ops. Secondly, I changed my preferences to local only. This appears to have fixed the problems for me.

 

hey guys this was just a suggestion that worked for me, and a few others i didnt realize it would get this much attention..but i hope it helps most…good luck

 

 

I followed these instruction, and it did actually help. Before deleting I noticed that my band width was reading 540kbps. After doing this I was back up to 960-1003kbps with no lag or connectivity issues. Please note, that entering the codes in computer again after doing the deleting somehow causes the patch problem to re-manifest itself. So I have accepted not having “five” zombie map and “arcade” game.

 

Honestly i didnt care about having to delete my save game. As of yesterday when the patch hit i could not join a single game after following these simple steps my game is working perfectly now.

Thanks

 

This fix suggestion worked for me. Played four straight games over lunch after doing as suggested and no freezes
Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

så hvorfor fungerte det åpenbart på mange av oss? forklar oss det? det er IKKE hotfixen som fikset det for oss. fordi det fuungerte ikke før og fungerte etter slettinga av saven.

 

siden du vet alt i verden kan du komme med en forklaring?...

 

1. Fordi Treyarch selv har sagt det ikke hjelper

2. Fordi det ble sluppet en hotfix som du selv ikke vet når kom

3. Fordi nettproblemer ikke løses av å slette lokale savefiler

 

Kan du ikke bare innse at det var en ren tilfeldighet at det begynte å funke når du slettet det? Herregud.

Lenke til kommentar

Når du sier fiksen ikke fungerer for meg eller de mange andre så må du ha begrunnelse på det!

 

 

jeg har mange bevis på det fungerte. det fungerte IKKE før jeg slettet savene. men fungerte ETTER jeg gjorde det. DET er BEVIS på at denen guiden fungerer og den gjorde det på mange andre og.

 

mr dave hadde natproblemer I DAG og fixen kom i går. og etter slettinga av filene ble hans nat problemer vekke!

 

 

 

dere driter dere så langt ut.

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...