Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal være forsiktig med et ord, når det ikke er rettet mot noe/noen så ser jeg ikke den sårende effekten, jeg ser hvordan en setning kan være sårende, men ikke et ord

 

burde det være bannlyst å si "nazi" ettersom det trekker ned det tyske folket?, eller kan minne jøder på den "vonde-tiden"

d er nemlig er uttrykk brukt i skolen ganske ofte

Så lenge en vet at en relativt stor andel av befolkningen blir støtt av det, og man velger å fortsatt bruke det, så bruker man sin rett til å si hva man vil, men man tar heller ikke så mye hensyn til sine medmennesker. Det har man selvfølgelig rett til å la være.

 

Men eh ... vi er nok bare uenige. Gidder ikke diskutere det lenger.

 

men andelen er jo ikke relativt stor, den er faktisk det destinkt motsatte (relativt liten), og i tillegg, om man er støtt av noe sånt så finnes det jo alternative streams der ute?

jeg må ha vært bortreist når vi bestemte oss for at majoriteten måtte bøye seg for minoriteten, men det er en tendens jeg har sett mye av i det siste.....

Lenke til kommentar

Herregud så mye problemer med streamen... Av og til så bare fucker den seg pga adsene som refresher på sidene og jeg kan ikke pause eller endre lyden eller gå ut av fullscreen uten å klikke på skjermen og gå til en ad. Av og til blir også lyden plutselig skrudd på av seg selv... Jævla drit.

Lenke til kommentar

jeg må ha vært bortreist når vi bestemte oss for at majoriteten måtte bøye seg for minoriteten, men det er en tendens jeg har sett mye av i det siste.....

Tror du har misforstått hva jeg har sagt hele tiden.

 

De kan gjøre hva de vil. Har ikke sagt at de må bøye seg.

 

Det jeg har sagt er at de vil bli oppfattet som umodne drittunger med ett dårlig språk.

 

Og det må de gjerne velge å gjøre for min del.

 

Herregud så mye problemer med streamen... Av og til så bare fucker den seg pga adsene som refresher på sidene og jeg kan ikke pause eller endre lyden eller gå ut av fullscreen uten å klikke på skjermen og gå til en ad. Av og til blir også lyden plutselig skrudd på av seg selv... Jævla drit.

Funker veldig bra for min del. Og jeg ser 2 streams nå.

Lenke til kommentar

picture-lagger om jeg kjører bege streamsene på samme tid, men 1 om ganger går veldi fint :)

 

 

jeg skjønner d ikke helt tho, når jeg pauser en stream, og resumer 10min senere fortsetter jeg der jeg stoppet (veldi glad for dette), men opptil vor mye data kan jeg "sav'e" på denne måten? hele helja? isåfall WOHO :D

Lenke til kommentar

jeg må ha vært bortreist når vi bestemte oss for at majoriteten måtte bøye seg for minoriteten, men det er en tendens jeg har sett mye av i det siste.....

Tror du har misforstått hva jeg har sagt hele tiden.

 

De kan gjøre hva de vil. Har ikke sagt at de må bøye seg.

 

Det jeg har sagt er at de vil bli oppfattet som umodne drittunger med ett dårlig språk.

 

Og det må de gjerne velge å gjøre for min del.

foretrekker vist umodne drittunger da :) (noe som passer til min personlihet :) )

men d er vist umodne drittunger som appelerer til de fleste på nettet, derfor er d jo best å fortsette å være umodne drittunger

 

Har to streams jeg og, derfor jeg vil kunne endre lyd etc... Kjipe greier

hva mener du?

d er lyd justering, fungerer ikke i reklamepause tho

Lenke til kommentar

men d er vist umodne drittunger som appelerer til de fleste på nettet, derfor er d jo best å fortsette å være umodne drittunger

Mange det appellerer til, men fleste på nettet - der tror jeg du tar feil. Men mange, absolutt. Er jo en grunn til 4chans popularitet. Bare ikke plag vanlige folk med det som ikke oppsøker det.

d er lyd justering, fungerer ikke i reklamepause tho

Du kan bruke vanlig mixer i windows - er det jeg gjør.

Lenke til kommentar

men d er vist umodne drittunger som appelerer til de fleste på nettet, derfor er d jo best å fortsette å være umodne drittunger

Mange det appellerer til, men fleste på nettet - der tror jeg du tar feil. Men mange, absolutt. Er jo en grunn til 4chans popularitet. Bare ikke plag vanlige folk med det som ikke oppsøker det.

d er lyd justering, fungerer ikke i reklamepause tho

Du kan bruke vanlig mixer i windows - er det jeg gjør.

gir opp diskusjonen, har sagt alle mine argumenter, eneste jeg nå kan gjøre er å utdype de, som vil være pointless ettersom de ikke appelerer til deg/dine

 

til mixer tingen, jeg er ganske dårlig på pc, jeg ser på 2 streams (reklamene er på forskjellige tider) kan jeg justere lyden for en singulær fane i mixeren?

Lenke til kommentar

gir opp diskusjonen, har sagt alle mine argumenter, eneste jeg nå kan gjøre er å utdype de, som vil være pointless ettersom de ikke appelerer til deg/dine

Ja var det jeg var inne på. Vi er bare uenige om dette.

til mixer tingen, jeg er ganske dårlig på pc, jeg ser på 2 streams (reklamene er på forskjellige tider) kan jeg justere lyden for en singulær fane i mixeren?

http://oi53.tinypic.com/35n8zfl.jpg

 

Du bare muter en av de som jeg har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...