Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husky er en veldig mye dårligere spiller enn de andre, og det vises veldig godt når han kommenterer kamper fordi han ikke forstår hva som foregår like bra som de andre.

 

Jeg syntes fortsatt han er underholdende, foretrekker dog Day9 / HD samt selvfølgelig Tastosis, av de jeg har hørt mye på, men Husky er grei nok han. Selv om han tar en del feil med hva han sier.

Lenke til kommentar

Av castere så er det desidert Tastosis som ruler. Etter det så kommer Khaldor, TLO+MD5 (eller hva han kaller seg), DeMuslim+Rotterdam. Nå som Wolf har blitt en mer offisiell kommentator, så kommer han like etter dette. Day9 er ikke så ille til å kommentere, mens dailyen hans er blitt utrolig kjip og kjedelig. Rett før bunnen finner du Doa og Moletrap i kombinasjon med hvem som helst.

Og aller neders er så klart the *** Kelly Milkies.

Lenke til kommentar

Ikke få meg til å starte med Kelly engang. For det første, så er hun jævlig uattraktiv (ja, jeg syntes faktisk hun er det.) og jeg hater stemmen hennes. En annen ting er at hun får alt for mye oppmerksomhet, greit nok, hun er ikke verdens dårligste med zerg, men herregud, hvor mye viewers tror du hun hadde fått hvis hun var en mann? Det er så tragisk å se alle nerdene flokke rundt en asiater som spiller starcraft 2, og som appåtil er en jente, det er jo helt sykt!

 

Tanken på at hun etterhvert kommer til å commentate i turneringer er helt jævlig å tenke på.

Lenke til kommentar

Day9 daily's er en ting, men når han kommenterer syntes jeg han gjør en jævlig god jobb. Liker han veldig godt som kommentator.

 

like bak Tastosis for min del :)

 

Wolf liker jeg og godt, særlig etter at moletrap (ugh) forsvant ... han tålte jeg rett og slett ikke.

 

Kelly syntes jeg egentlig blir hata for mye bare fordi hun er jente ... personlig syntes jeg faktisk hun viste ganske god spilleforståelse. Jeg bare hater aksenten hennes som gjør henne vanskelig å forstå for meg. Men skjønner ikke helt det fokuset på "hater henne fordi andre digger henne kun fordi hun er jente" eller "og så er hun stygg" ... kunne vanskelig brydd meg mindre. Jeg pleier å kutte GSL videoene når kampene er ferdig uansett, så ser ikke så veldig mange minutter på kommentatorene uansett. Skal jeg se på pene jenter på nett kan jeg alltids finne det uten å se starcraft samtidig ...

 

Men så er jeg nerd nok til å mene at Idra er en god kommentator bare fordi han kjenner spillet så jævlig godt og ... så han kan gjenkjenne alle builds og hva folk driver med, og gjette riktig hva som vil skje oftere enn de andre, hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig liker jeg artosis best. Han er kongen, day9 gjør en god jobb som kommentator, de andre på GSL er helt ok. Synes husky var ganske dårlig før, men på TSL synes jeg egentlig han gjorde en bedre innsats enn tidligere. Kelly-dama funket ikke så bra for meg i GSL, litt vanskelig å forstå, og hadde ikke så god "Kjemi" med han andre fyren.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke få meg til å starte med Kelly engang. For det første, så er hun jævlig uattraktiv (ja, jeg syntes faktisk hun er det.) og jeg hater stemmen hennes. En annen ting er at hun får alt for mye oppmerksomhet, greit nok, hun er ikke verdens dårligste med zerg, men herregud, hvor mye viewers tror du hun hadde fått hvis hun var en mann? Det er så tragisk å se alle nerdene flokke rundt en asiater som spiller starcraft 2, og som appåtil er en jente, det er jo helt sykt!

 

Tanken på at hun etterhvert kommer til å commentate i turneringer er helt jævlig å tenke på.

jeg forstår aldri alle disse "personlig-rettede" argumentetene, "jævlig uattraktiv", hvorfor betyr dette noe i denne sammenhengen? (at du hater stemmen hennes, selvom d og er personlig, er værtfall legitimt i en slik diskusjon)

mann vs kvinne er et idiotisk konsept som jeg ikke gidder å gå innpå engang... innen gaming gir jeg f'en

 

 

-sist men ikke minst liker jeg heller ikke kelly som commentator, syntes bare d er ufatteli lame (og synd) at folk skal shit-kaste på henne fordi "she's fuckin ugly", om du syntes d er d greit, men d er vel litt vel personli, og lite legitimt som argument for noe i en slik sammenheng

 

Day9 daily's er en ting, men når han kommenterer syntes jeg han gjør en jævlig god jobb. Liker han veldig godt som kommentator.

 

like bak Tastosis for min del :)

 

Wolf liker jeg og godt, særlig etter at moletrap (ugh) forsvant ... han tålte jeg rett og slett ikke.

 

Kelly syntes jeg egentlig blir hata for mye bare fordi hun er jente ... personlig syntes jeg faktisk hun viste ganske god spilleforståelse. Jeg bare hater aksenten hennes som gjør henne vanskelig å forstå for meg. Men skjønner ikke helt det fokuset på "hater henne fordi andre digger henne kun fordi hun er jente" eller "og så er hun stygg" ... kunne vanskelig brydd meg mindre. Jeg pleier å kutte GSL videoene når kampene er ferdig uansett, så ser ikke så veldig mange minutter på kommentatorene uansett. Skal jeg se på pene jenter på nett kan jeg alltids finne det uten å se starcraft samtidig ...

 

Men så er jeg nerd nok til å mene at Idra er en god kommentator bare fordi han kjenner spillet så jævlig godt og ... så han kan gjenkjenne alle builds og hva folk driver med, og gjette riktig hva som vil skje oftere enn de andre, hehe.

idra er fantastisk, det beste som noensinne har hendt sc2

Lenke til kommentar

SotG er definitivt det beste SC2-"showet" tilgjengelig for tiden. Er helt fantastisk hvor mye jeg kan le av å bare høre på Geoff (iNcontroL) erte på seg Greg (IdrA) live, eller parodiere NaNiwa sin svenske aksent og talemåte.

 

Fantastisk show, og fantastisk fyr. Bare veldig leit at Geoff forsvinner fra showet. Håper vi ser Destiny, eller noen som ikke er redd for å lage litt liv, som ny fast gjest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...