Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=yPskOimdW4c&feature=feedu

 

Han som interviewer Idra, han er ikke morsom, og han er ikke flink.

bah.

 

omg, sjekk dama til Idra :O

 

'' Han som intervjuer '' ?? Det er Administratoren av Team Liquid vi snakker om, ikke referer til han som '' han '', han heter Hot_Bid.

han han han han.

Ikke alle vet alt om alt i starcraft 2.

Lenke til kommentar

0_o Wings of Liberty storyen syns jeg det var beste i ett spill på lenge, og det i et RTS spill. Satt med gåsehud og klump i halsen på slutten av wings of liberty. Og det av et RTS spill som ikke bruker å ha story i det hele tatt. Blizzard fortjener ros for det.

hvor mye erfaring har du egentli med RTS spill?

 

vist d du sier er sant, så har jeg bare en ting å si: blizzard har gjort d igjen, hvem hadde trodd at de hadde klart å fucke sc2 storyen 2 ganger på rad?

 

Activision Blizzard sier du? :D

ja huff, hadde nesten glemt d, du har nok helt rett :\ (activision sa jo noe nyli om at de ikke hadde no tro på sc2 eller no?, husker ikke helt va d var)

 

Erfaring med alle :p Fra C&C til Red Alert serien, Battle for Middle-Earth 1 og 2, Starcraft, Broodwar over 10år og Starcraft 2. Empire Earth, Age of Empires..... listen er altfor stor. Starcraft 2 har beste historien av alle disse. Klart det er litt klisje men det er hollywood filmer også. De er ikke dårlig pga det. Mye underholdning.

Lenke til kommentar

0_o Wings of Liberty storyen syns jeg det var beste i ett spill på lenge, og det i et RTS spill. Satt med gåsehud og klump i halsen på slutten av wings of liberty. Og det av et RTS spill som ikke bruker å ha story i det hele tatt. Blizzard fortjener ros for det.

hvor mye erfaring har du egentli med RTS spill?

 

vist d du sier er sant, så har jeg bare en ting å si: blizzard har gjort d igjen, hvem hadde trodd at de hadde klart å fucke sc2 storyen 2 ganger på rad?

 

Activision Blizzard sier du? :D

ja huff, hadde nesten glemt d, du har nok helt rett :\ (activision sa jo noe nyli om at de ikke hadde no tro på sc2 eller no?, husker ikke helt va d var)

 

Erfaring med alle :p Fra C&C til Red Alert serien, Battle for Middle-Earth 1 og 2, Starcraft, Broodwar over 10år og Starcraft 2. Empire Earth, Age of Empires..... listen er altfor stor. Starcraft 2 har beste historien av alle disse. Klart det er litt klisje men det er hollywood filmer også. De er ikke dårlig pga det. Mye underholdning.

jeg skjønner ikke hvordan/på hvilken bakgrunn, du kan si at sc2 har bedre story enn bfme, wc3, wc2, sc1, jeg kan liste opp mange flere av MINE spill, men du har ikke nødvendivis hørt om dem, men sc2 storyen er definitivt helt midt på treet når d kommer til rangering av stories, den er ikke langt nede med typisk AOE eller EE1/2/3, men den er langt nede i forhold til så mye ant

 

(ja jeg innser at EE baserer seg på ekte historie, men d er dårli gjennomført, og den justerer på historien i gjennomførelsen og, som gjør d xtremt dårli)

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Eksperimentert litt med å gå early lair (4:15-ish) mot forge-fe, for så å bygge spines utenfor wallen. Wall dør - speedlings løper inn - gg. Veldig likt Idras twist på Nestea-cheesen.

vil du virkeli bruke lang tid på å lære deg en cheese, som blir stoppet lett uansett, så lenge motstanderen scouter/reagerer rett?

Lenke til kommentar

Eksperimentert litt med å gå early lair (4:15-ish) mot forge-fe, for så å bygge spines utenfor wallen. Wall dør - speedlings løper inn - gg. Veldig likt Idras twist på Nestea-cheesen.

 

Hvis han scouter deg og expander istede, så sitter du med opp til 600-700 minerals i ubrukelig static defense, mens protossen har colossus tech og thermal lance.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...