Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel strengt tatt vært rykter frem til nå.

Ser man det som rykter når både incontrol og sirscoots har muntlig konfirmert dette på forhånd??

Skrevet

@Sovehest vel, hva annet skal du gjøre når du er noobtoss enn å 4-gate? Skjønner ikke helt greia med 6-pool da. Du må jo faktisk kunne microe for å ta ut en protoss som går for en 4-gate, ellers dreper bare probene zerglingene... :D

Hvordan gjør man egentlig det? Jeg klarer ikke å ta ut zerglings med probes. Noen micro-tips`?

Ikke følg etter zerlingene om de løper rundt. Når jeg 6-pooler er det for å stoppe økonomien til vedkommende, jeg har vært borti nok av runder hvor motstanderen bare setter alle dronene på mine zerglings mens jeg bare løper i ring. ;)

Så i mellomtiden får jeg opp god økonomi og enheter.

Skrevet (endret)

Den ble spilt i går. Artosis var syk, så han var hjemme tror jeg. Han var ikke helt i slaget idag heller.

PS. Med group a mener jeg code-s Group A. Ikke code-a :)

Group A:

IMMvp

oGsHyperdub

oGsMC

ST_July

Endret av Ajaco
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Whats up nå da? Tenkte å sjekke Huks match, men hvor er artosis?

AtW

De har hyret inn en ny caster, å kommentere alle kampene i GSL ble trolig for mye for tastosis. Fram til de får hyret inn en til, vil Artosis og Tasteless veksle på å kommentere kampene fra Code A sammen med Kelly. I går var det Testeless og Kelly som kommenterte, i morgen kommer Artosis og Kelly, om Artosis er frisk da. Han var virkelig syk i dag.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Men faen da. Har jobba i hele dag, når jeg endelig skal sette meg ned og slappe av litt med noen SC2 kamper så klikker battle.net. Faen.

Skrevet (endret)

Umulig å si. Er noe serverproblemer. Fra når jeg spilte wow tok det alt fra 2 min til 10 timer. Samme selskap, sikkert like server også.

Endret av Ajaco
Skrevet (endret)

*Trippe over Battle.net som er nede*

Får forøvrig rapporter fra flere personer fra flere ISPer som generelt sliter med internett, så er nok noen issues et sted.

Endret av Ueland
Skrevet

hva skjer med at absolutt alle streamer for tida? er (ikke ta dette frekt altså) men generelt sett, er det folk som ser på noe annet enn top-players streams?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...