Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Ja, og jeg er klar over alt du skriver. Men ærlig talt så forandrer det ikke fakta. Er ikke lenger like stas å være i diamond når det ikke er det høyeste.

Har aldri påstått at det er like stas å være i diamond som før master league kom, men det har da virkelig ingenting med saken hvor stas det er? Var da ikke det vi diskuterte.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva diskuterte vi da? Ja sa at diamond ikke er som det var. Noe som tilmed en 3åring skjønner, siden det faktisk er lettere å komme i diamond nå, og nivået er lavere.

 

chokke: Jeg tror sc2 kommer til å bli veldig stort, også på TG. Ser ut til at det blir ganske heftige premier, og de beste i Norge vil nok i hvert fall være med. Usikker på utlendingene dog.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

Hva diskuterte vi da? Ja sa at diamond ikke er som det var. Noe som tilmed en 3åring skjønner, siden det faktisk er lettere å komme i diamond nå, og nivået er lavere.

Det jeg diskuterte var ikke hvor stas det var å være i diamond. Det er jo helt irelevant.

 

Jeg pratet om hvor mye master league faktisk har påvirket vanskelighetsgraden i diamond, og der er vi tydeligvis uenig.

Lenke til kommentar

Takk til iEchoic og Day9 for å gjøre TvT enda verre. Nå bruker "alle" Terrans denne taktikken vs Terrans denneden innebærer blue hellion harras/banshee/vikings/battle cruiser. Bra tenkt taktikk, men ikke noe gøy når alle andre vet om den og gjør det samme. For å stoppe den må man jo gjøre det samme selv. Irriterende at Day9 publiserte den, denne burde stått på forumet i fre og ro.

Lenke til kommentar

Ang. GSTL, så anbefaler jeg alle å se kampen mellom (liten spoiler fra finalen, men vinnerb lir ikke annonsert)

IMMvp (T) og ST_GgoBooGie (P).

Det er desidert den beste SC2-kampen jeg har sett på lang tid, og kommer til å se på lang tid. Tar noen steg tilbake itl BW-eraen, og putter inn et par mothership så blir det bra.

 

Den kampen alene er så verdt pengene det koster for en premium-billett.

 

 

GSTL >> GSL, helt klart.

 

http://www.dailymotion.com/video/xgzvzl_gstl-finals-st-vs-im-immvp-vs-st-squirtle-match-8-part-1_videogames

 

Denne kampen?

Lenke til kommentar

Ang. GSTL, så anbefaler jeg alle å se kampen mellom (liten spoiler fra finalen, men vinnerb lir ikke annonsert)

IMMvp (T) og ST_GgoBooGie (P).

Det er desidert den beste SC2-kampen jeg har sett på lang tid, og kommer til å se på lang tid. Tar noen steg tilbake itl BW-eraen, og putter inn et par mothership så blir det bra.

 

Den kampen alene er så verdt pengene det koster for en premium-billett.

 

 

GSTL >> GSL, helt klart.

 

http://www.dailymotion.com/video/xgzvzl_gstl-finals-st-vs-im-immvp-vs-st-squirtle-match-8-part-1_videogames

 

Denne kampen?

 

Jepp, men hvis man faktisk betaler så slipper man å se på et bilde som ser ut som noen har bæsjet på det. ;)

 

Gomtv.net har sendingene i HD (1280x720)

Lenke til kommentar

Han er rå i WoW, det er det liten tvil om. Poker er han også flink i, og en rekke andre spill. Men er redd det er KiWiKaKi som spiller for han - de skal visstnok være venner. Ingen kommer i Master league og slår folk som qxc på et par dager, uansett hvor gode i Command & Conquer du har vært. Tviler ikke på at han kan bli god, siden han investerer vanvittig mye tid i det han setter seg inn i, men dette er nok et troll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...