Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Athene:

 

1: Han sier i den videoen han er ranket best i verden? Langt ifra. Han er ranket som nr 7000 i verden. Han har absolutt ingen meritter.

 

2: Alt han sier har han tatt fra purepwnage.

 

3: Hvilket cnc var da han spilte? Aldri hørt om han.

 

4: Han er verdens mest skilled person, og så spiller han wow :dontgetit:

 

fyrer opp en stream jeg og =)

http://www.justin.tv/aluxez

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

Mye tyder på att der er kiwikaki har studert noen replays fra athenewins og kiwikaki

 

- begge spammer seg opp til 250 apm ca i starten før den synker rolig ned til rundt 160-180 resten av kampen.

- begge er protoss

- Spillestilen er svært lik

- de kjenner hverandre fra før

 

Det att athene sa att han kan komme i master league vedløpa ei uke tviler jeg ikke på. Hvem som helst med spilltalent og stor erfaring kan klare det veldig lett. men å bli best i verden i løpe av en måned. NO WAY.

tror ikke de beste SC1 pros en gang hadde klart det vedløpa 1 måned om de gikk over til SC2.

 

La til athenewins på vennelista har er online nå og har for øyeblikket 75 wins og 12 tap i masterleague

 

Ser han har begynt å møte de beste europeiske spillerene alerede som duckloadra, select og empireKAS for eksempel.

Lenke til kommentar

Haha, spilte nettopp første runde i Sennheiser Cup #3, og slo en Diamond spiller! Er i Gold selv, så dette var moro :D

 

Tapte andre runde mot en i Master. Gjorde en skikkelig blunder tidlig på, som neppe hadde blitt gjort hvis jeg kjente kartet, noe jeg ikke gjorde siden det var custom for den cupen. Tapte dermed ganske tidlig.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...