Gå til innhold

Tipp Premier League 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Manchester united

2. Hvilke lag rykker ned?

WBA,Blackpool og Wolves

3. Hvilke lag overrasker?

Aston Villa og Man City

4. Hvilke lag skuffer?

Tottenham (og Liverpool eller vent det er ikke mulig å skuffe mer enn forrige sesong :p)

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Rooney

6. Hvem blir årets spiller?

Fabregas

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Chicharito, Chamakh og J Evens

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Jeg gjør som vi røde er best på, og sier at DETTE er sesongen da nr 19. endelig havner i skapet på Anfield. Hodgson overrasker alle med å vise at de gamle fortsatt er eldst, og det som blir avskrevet som "billig, gammelt skrap" viser seg å storspille på Anfield.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Frister å safe på å si at DET blir de tre som rykker opp, men tror Newcastle berger plassen og sier derfor Blackpool, Albion oooog... Wolves.

 

3. Hvilke lag overrasker?

Liverpool overrasker med å vinne ligaen. Newcastle overrasker med å ende i top half samt at de vinner en av cupene, og får dermed en Europa-liga-plass. Laget på den andre siden av parken (Everton, red. anm) tar 6.plass og får den siste Europaliga-plassen.

 

4. Hvilke lag skuffer?

Manchester City klarer nok en gang ikke å få verdens nest beste fotballspillere til å spille kollektivt som et lag, stryker når det gjelder å melde på PL-tropp, og ender på en skuffende 8.plass etter å ha byttet manager 4 ganger i løpet av sesongen.

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Helt åpent, men tipper det står mellom Drogba, Rooney og Torres (om sistnevnte holder seg skadefri)

 

6. Hvem blir årets spiller?

Samme spiller som vinner forrige.

 

7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Flere spillere har sjansen til å "ta steget" opp til det engelske nivået. Har ikke nok kjennskap til de fleste andre klubbene til å si noe, men for Liverpools del kan nysigneringene Jovanovic, Wilson og Shelvey alle vise at de har noe i Premier League å gjøre. Om de får sjansen, er det også et par unggutter i Liverpool-stallen som MÅ bevise noe, herunder Spearing og Lucas.

 

 

Veldig optimistisk og veldig røde briller her, men hvem vet, en gang får jo jeg rett også :D

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

 

Liverpool.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

 

Sunderland, WBA og Wolves.

 

3. Hvilke lag overrasker?

 

Liverpool og Stoke.

 

4. Hvilke lag skuffer?

 

Manchester United og Arsenal.

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

 

Torres.

 

6. Hvem blir årets spiller?

 

Torres.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

 

Javier Hernandez.

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Chelsea

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool, WBA, Wolves

 

3. Hvilke lag overrasker?

Newcastle

 

4. Hvilke lag skuffer?

Arsenal, B'ham, Villa

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Drogba

 

6. Hvem blir årets spiller?

Gareth Bale

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Jovanovic, Beckford, G. Dos Santos

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Chelsea

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool, WBA, Wolves

 

3. Hvilke lag overrasker?

Newcastle

 

4. Hvilke lag skuffer?

Arsenal, City , Aston Villa

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Drogba

 

6. Hvem blir årets spiller?

Fabregas

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Andy Carroll, Harris Vuckic, Wilshere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Vil si Liverpool, men tror Chelsea.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool, WBA og Blackburn.

 

3. Hvilke lag overrasker?

Newcastle.

 

4. Hvilke lag skuffer?

Man Utd og Man City.

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Torres.

 

6. Hvem blir årets spiller?

Essien.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Dani Pacheco om han får spilletid. Ellers vil Lucas (!) få en kanonsesong.

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Enkelt og greit Manchester United. Pågrunn av seiere på Anfield, Emirates og Stamford Bridge :)

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool, Wigan og Wolverhampton

 

3. Hvilke lag overrasker?

Newcastle og West Ham

 

4. Hvilke lag skuffer?

Birmingham, Chelsea og Liverpool

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Jeg har troa på Wayne Rooney, eller Chicharito. Torres hadde vært det, men han er en kjeks, så ain't gonna happend.

 

6. Hvem blir årets spiller?

Mesut Özil (han signerer snart, believe me!)

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Chicharito, Chris Smalling, Gael Kakuta og Andy Carrol.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Manchester United.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

WBA

Wigan Athletic

Wolves

 

3. Hvilke lag overrasker?

Newcastle

 

4. Hvilke lag skuffer?

Tottenham. Er Tottenham supporter og pleier som regel å ha god tro. Men føler på meg at ting fort kan gå til H***

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Tevez/Bent

 

6. Hvem blir årets spiller?

Bale

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Eikrem

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Jeg har alltid tro på at United tar gullet. Vi har ikke forsterket nevneverdig, men Chicharito og Smalling virker begge som utmerkede kjøp der SAF har funnet "Value" som han så fint sier. Chelsea driver jo snart gamlehjem og med en Carvalho og Deco som mest sannsynlig forsvinner og tapet av Ballack (en vinnerskalle som for øvrig ikke må undervurderes) vil de ikke ikke klare å forsvare gullet uten forsterkninger inn. Dessuten er Chelsea laget "alle" vil slå denne sesongen, en posisjon jeg ikke tror de vil trives spesielt godt i. Jeg skal være den mest vågale og spå Manchester City som vår argeste konkurrent denne sesongen og tror det er City eller Arsenal som tar 2. plassen

2. Hvilke lag rykker ned?

WBA, Wolves og Blackpool

3. Hvilke lag overrasker?

Manchester City - I den grad det er overraskende, men City kommer til å vise denne sesongen at det går an å kjøpe seg til toppen.

West Ham - Etter en skuffende fjorårssesong kommer West Ham sterkt tilbake og havner på øvre del av tabellen

4. Hvilke lag skuffer?

Fulham - Etter eventyret med Roy Hodgson kommer Mark Hughes inn. Hughes er forsåvidt flinkere med de mindre klubbene, men etter Vikingen Roy er de dømt til å skuffe.

Tottenham - Haugevis med ressurser, gode spillere, men dessverre tror jeg ikke Redknapp er mannen til å kunne holde Tottenham innen topp fire.

Chelsea - Chelsea kommer til å slite i årets sesong og jeg spår en trofèløs sesong for de blå fra London.

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Det vil stå mellom Balotelli (hvis han havner i City), Tevez, Rooney, Bent og Chicharito (hvis han får tillit). Jeg tar en råsjans på Chicharito, men skulle det bli magert med spilletid er Balotelli mannen jeg har størst tro på (så fremt han havner i Premier League). Han har alle forutsetninger for å bli Premier Leagues beste spiller. Jeg har ingen tro på Chamackh. Karen er langt fra noen notorisk målscorer hvis man ser bort i fra Europa-historien hans, men det kan godt være han motbeviser meg og passer strålende inn i Arsenal.

6. Hvem blir årets spiller?

Balotelli, Fabregas eller Rooney. Jeg har størst tro på Balo.

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Wilshere, Nordtveit, Cleverley, Chicharito, Welbeck, M. B. Diouf og Junior Stanislas ville alle få sitt gjennombrudd i Premier League.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Det kommer her til å stå mellom Chelsea og Manchester United. United har Premier Leagues sterkeste forsvarslinje, men Chelsea er farlig på dødball. Chelsea har mistet spillere som Ricardo Carvalho, Deco, Michael Ballack og Joe Cole, men med Essien og Drogba helt skadefri, så tror jeg Chelsea kan ta sin andre PL-tittel på rad.

 

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Wigan, West Brom og Blackpool

 

 

3. Hvilke lag overrasker?

Blackpool hadde en sjokerende seriestart mot Wigan, og ligger nå på andreplass på tabellen. Jeg tror de kommer til å overraske videre i sessongen, selv om jeg ikke tror de berger plassen.

 

4. Hvilke lag skuffer?

 

Tror Arsenal kommer til å gjøre det dårlig i år. Ingen skikkelig rutinerte spillere og keepertrøbbel.

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

 

Didier Drogba har allerede scoret hattrick, og tror ikke han gir seg med det. Men her er jeg langt i fra sikker. Det står mellom han og Wayne Rooney tror jeg.

 

6. Hvem blir årets spiller?

 

Denne her er veldig vanskelig, tror ikke jeg klarer å plukke ut noen her.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

 

Joe Hart har allerede imponert i Manchester City-buret, og blir han kalt inn i landslagstroppen i tilegg, og lykkes, tror jeg dette kan være en stor sessong for ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Tar en råsjans på Arsenal

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Wigan, Blackpool og Birmingham

 

3. Hvilke lag overrasker?

West Ham, Arsenal, West Bromwich

 

4. Hvilke lag skuffer?

Chelsea, Tottenham, Birmingham

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Robin Van Persie(tror på Julenissen og at han holder seg skadefri og sikrer Arsenal seieren og han toppscorertittelen)

 

6. Hvem blir årets spiller?

Vanskelig å komme unna Van Persie hvis han blir toppscorer, men Lampard er også en stor mulighet. Satser også på at folk begynner å få øynene opp for Scott Parker neste år også. Spesielt om West Ham overrasker.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Abou Diaby, Graham Dorrans, Javi Hernandez, Marc Albrighton, Carlton Cole og Frazier Campbell

 

Herregud så bra tipsene mine hadde blitt om ikke mine egne preferanser hadde blitt tatt med i beregningen. Uansett... Diaby, Dorrans, F. Campbell og Carlton Cole(!) som gjennombrudd. Hahaha. Hadde Van Persie vært skadefri og West Ham overrasket, hadde jeg sannsynlig truffet på seriemester og nedrykkslag.

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Manchester United. Dessverre.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool, WBA, Wolves

 

3. Hvilke lag overrasker?

City vil være med i tittelkampen lenge, men det er ikke overraskende på andre måter enn at det er første året det skjer. West Ham gjør en god sesong.

 

4. Hvilke lag skuffer?

Tottenham vil være ut av topp 4-diskusjonen før jul.

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

En frisk Robin van Persie er favoritt til å bli målkonge i årets sesong.

 

6. Hvem blir årets spiller?

Alt for vanskelig å si.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Jack Wilshere vil lage vei i vellinga når han slipper til, men vil bli matchet forsiktig. Javier Hernandez vil score mange viktige mål for United, og tidlig bli en fanfavoritt.

Greit fornøyd med denne her. Bortsett fra West Ham ser det bra ut.

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Tror faktisk Man Utd vinner. Noe ala fjorårssesongen med tanke på innspurt og poengforskjell mellom Chelsea og United. Tipper det blir avgjort i nest siste runde. Enten til Utd eller Chelsea. Om jeg skal gå for en av de blir det Utd.

 

Eneste jeg traff 100% på.

Lenke til kommentar

1. Hvilket lag vinner PL 10/11?

Manchester United, det sier hjertet i hvert fall. Tror spillerne er sultne etter å ha tapt ligaen i fjor.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool

 

3. Hvilke lag overrasker?

West Ham

 

4. Hvilke lag skuffer?

Birmingham greier ikke å forsvare den fine sesongen de hadde sist.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Chicharito og Beckford.

Mye bra tipping her. United vant, B'pool rykket ned, West Ham var overraskende dårlige, B'ham skuffet og rykket ned, Chicha var tungen på vektskålen, Beckford fikk Lotti sparket ergo fikk han sitt gjennombrudd. :thumbup:

Lenke til kommentar

2. Hvilke lag rykker ned?

Blackpool og Birmingham

 

3. Hvilke lag overrasker?

West Bromwich

 

4. Hvilke lag skuffer?

Chelsea, Tottenham, Birmingham

 

6. Hvem blir årets spiller?

Satser også på at folk begynner å få øynene opp for Scott Parker neste år også.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Javi Hernandez, Marc Albrighton

 

Ikke verst. Hadde West Ham vunnet sine 2 siste hadde jeg hatt 3 riktige på nedrykk, og hadde Van Persie vært skadefri hadde han blitt toppscorer og Arsenal hadde vunnet serien. Godt fornøyd med at jeg forutså Birminghams skuffelse. Folk(journalistene) fikk øynene opp for Parker som PLs beste spiller. West Brom overrasket vel litt, alle dømte dem ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...