Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hiv symptomer?


Gjest Geir Endresen

Anbefalte innlegg

Gjest Geir Endresen

Hei. Jeg var uheldig og hadde seg med ei afrikansk prostituert. Brukte alikvell kondom(2 stk). Dagen etter var jeg litt dårlig, samt ble noe tett i nesen, og fikk litt slim i halsen. 2 dager etterpå fikk jeg litt dårlig mage.

 

Det jeg lurte på, er om symptomene kan komme så tidlig? Jeg har lest flere plasser at det står 3-6 uker og 1-3 uker etter smitte. Noen som vet mer om dette? Synest også jeg leste at faren for smitte var 0,2%, om en hadde ubeskyttet seg med en hiv smittet, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kjørte på med dobbel kondom?

 

Nei, symptomene du beskriver er nok en annen type smitte en HIV , men anbefaler deg uansett å få tatt en helsesjekk før du har samleie uten kondom, derav en hiv og andre kjønnsykdommer test.

 

Um, forresten hvordan går det ann å være "uheldig og hatt seg med ei afrikansk prostituert?" , ser ikke helt det uheldige i saken , her er det jo et valg man tar.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Bare somla rundt og vips hadde man to kondom på (?!!?!) og vips der ga jeg en dame noen hundrelapper ooog uups jeg tror vi hadde sex. Snakk om tilfeldigheter. Legesjekk er det eneste du kan gjøre for å få noe konkret svar. Du har nok ikke HIV, men man får ikke sjekka kuken ofte nok uansett.

Endret av niko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...