Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
..men hva er feil med Dahls?..

 

 

Det fordi her nede på Østlandet har de ikke smakt på ordentlig øl!! ;) De tror at "blomstervann" (LES: Ringes) er synonymt med kvalitet! :D

Lenke til kommentar

Skal ikke starte noe mac-debatt her nå, men hva er feil med Dahls? Er iallefall bedre enn det dere serverer der sørpå (Rignes that is, *korse seg*)!

 

 

Det fordi her nede på Østlandet har de ikke smakt på ordentlig øl!! ;) De tror at "blomstervann" (LES: Ringes) er synonymt med kvalitet! :D

Er det ikke E.C Dahls som er ansvarlig for Lysholmer Dobbelt Ice? Makant til sølevann - får amerikansk Budweiser til å se ut som et smaksfylt øl ... Og grunn god nok til boikott :p

 

Nå er ikke Ringnes Pils verdens mest spennende øl; men de som sier det er direkte dårlig har ikke vært rundt og smakt nok! ;)

Lenke til kommentar

Tja, Rignes er greit nok de to-tre gangene i året jeg er i Oslo for å høre konsert, men er nok ikke noe jeg kjøper dersom det er alternativer. Dahls er milevis over. Lysholmer Dobbelt Ice er noe iallefall jeg holder meg langt unna, uavhenging av bryggeri. :

 

Edit: Rignes eier vel forøvrig E. C. Dahls bryggeri om jeg ikke tar feil? :p

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Brewdog! Genialt bryggeri!

Jau, ble imponert. Hadde forventa meg noe amerikansk skvip, men det er jo faktisk skikkelig engelsk ale. Nesten som å kjøpe lokaløl på pubb i England.

 

 

  1. Glass
  2. Mac,ikke Mack
  3. Og den største feilen,hva gjør den båten på land i sånt vær :)

Mack hadde ikke gjort noe det heller. Båten er naboen sin, så kan ikke ta på meg skylden for det. :p

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Jau, ble imponert. Hadde forventa meg noe amerikansk skvip, men det er jo faktisk skikkelig engelsk ale. Nesten som å kjøpe lokaløl på pubb i England.

Hørt mye positivt om den gjengen der. Jeg får rote meg til polet og hente meg et par krukker.

 

Mack er alltid digg.

Lenke til kommentar

Brewdog! Genialt bryggeri!

Jau, ble imponert. Hadde forventa meg noe amerikansk skvip, men det er jo faktisk skikkelig engelsk ale. Nesten som å kjøpe lokaløl på pubb i England.

Du vet at Brewdog-bryggeriet ligger i en by som heter Fraserburgh, i en kommune som heter Aberdeenshire. Suprise, suprise, Aberdeenshire er i Skottland. :p

Lenke til kommentar

Var en tur etter laks i dag også, fanken om jeg gir opp før bildet sitter som jeg vil ha det. Så tre som hoppa i fossen i dag. Og jeg fikk bilde av alle tre i lufta, og to av dem er det ganske bra posisjon på. Dette er det der jeg syns laksen ble mest riktig fanget i svevet. Første bilde av en serie på tre fra samme sekund, på high speed, på de to neste ser man ikke fisken i det hele tatt. Det var fart på denne, om noen kom opp var det den. De to andre fikk jeg to bilder av, ett i lufta og ett når de lander.

 

 

 

Jeg holdt på å gjøre en stor tabbe, eller egentlig gjorde jeg vel en stor tabbe som jeg kom ut av.. Da jeg kom til plassen tok jeg av sekken, rigga opp stativet og tok bilder. Da jeg fant ut at det var nok flytta jeg litt på stativet for å ta bilder i en annen retning. Og da, uten at jeg la merke til det, så satt jeg det ene stativbenet oppå enden på ryggsekkreima. Da jeg skulle pakke ned så løfta jeg opp sekken mens kameraet enda sto på stativet, og resultatet var at stativet tippa fremover og var på tur ned i elva. Med 7D og 70-200L. Heldigvis rakk jeg å ta tak i det bakerste beinet før det falt uti så jeg berga utstyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...