Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Slovakia (Åttendedelsfinale)


Latias

VM  

22 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Nederland
    • Slovakia
    • Vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampens høydepunt var når Alasaker rettet på Semb sin utalelse av Van der Wiel. Ellers en trøtt å kjedelig kamp i forhold til de andre 8delsfinalene vi har hatt. Håper Nederland kan vrake Kuyt og sette Sneijder ut på kanten og Van der Vaart inn i midten. Tror det både blir finere fotball og mer effektivt for Nederland.

Lenke til kommentar

Vrake Kuyt? Han var nok en av banens beste i dag. Gode innlegg og hard jobbing bakover. En spiller som gjør veldig mye bra, men som skjelden bli lagt merke til.

 

Kuyt gjør en god jobb ja. Men jeg tror at blandingen Sneijder-Van der Vaart-Robben er enda bedre enn Kuyt-Sneijder-Robben. Grunnen til at Van der Vaart har gjort det så dårlig hittil i VM er at han spiller ute på kanten der han ikke har fart nok til å spille.

Lenke til kommentar

Hehe.... Er det en ting eg husker lite av så er det legender fra Merseyside.... Om eg så hadde hatt en liten regnskog på tissen så hadde eg ikke husket han.

 

Hadde det ikke vært for grevet til Rush så hadde eg ikke husket han heller. (Tror forresten eg såg dattera til Rush her om dagen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...