Gå til innhold

Sniktitt: Apple Iphone 4


Anbefalte innlegg

Holder du telefonen i venstre hånd og bruker høyre hånd til å trykke med?

Jeg bruker utelukkende Høyrehånden til å holde med og tommelen til å trykke.

 

Jeg ahr faktisk aldri sett noen holde en telefon på den måten som vist på bildet. (portrait mode)

 

Kanskje du ikke kjenner noen venstrehendte?

 

Min erfaring er at det er ca 50/50 her, kjenner mange som bruker venstrehånden, eller som gjør som meg, bruker høyre og trykker med tommeln nå det passer best eller holder tlf med venstre og bruker pekefingern på høyrehånd.

Altså alt etter hva som passer best der og da :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og folk står i kø for å kjøpe en middelmådig telefon til en svindyr pris, det viser vel nok en gang at kvalitet droppes enkelt bare man får tak i varen med "rette" navn og skrytefaktor :cry:

Du syns den er middelmådig. Alskens tester liker den GODT. Det er delt ut 6-ere i fleng. Skjønner ikke hva som er middelmådig, ei heller at den er så enormt dyr.

 

Forgjengeren fikk jo også seksere i fleng, de fleste på grunn av navnet, få så dyre telefoner om noen har vel hatt så mye feil , så slike seksere smiler jeg stort av.

Og nei jeg er ikke Iphone hater, må bare si det siden det fort er et stempel man får om man sier noe negativt om den.

Jeg har en selv (dog ikke 4ern) og har mange venner som har den, jeg har slitt med min og hatt den inne flere ganger, venner har slitt og en leser sider opp og ned om folk som har problemer, jeg har også SE og Nokia telefoner alle utsettes for ca det samme og disse er det aaldrig problemer med i forhold, spesielt Nokia som jeg i tillegg bruker som jobbtelefon (på byggeplasser) uten det minste problem .

Prismessig er det heller ingen tvil,men om andre synest det er grei pris så ok , jeg sammenligner bare krone for krone :whistle:

 

http://privat.telehu...6subscript%3Don

 

fra 6000 til 14000 er reell pris.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Forgjengeren fikk jo også seksere i fleng, de fleste på grunn av navnet, få så dyre telefoner om noen har vel hatt så mye feil , så slike seksere smiler jeg stort av.

Og vi nevner i fleng:

VG Nett iPhone 3GS, karakter 5 - iPhone 4 tidlig test, karakter 6

Engadget har også stor forskjell i begge anmeldelsene: iPhone 4 - iPhone 3GS

Jeg quoter for å vise poenget mitt:

iPhone 3GS

So while it's tough to argue with the package Apple has put together (a stellar device with just enough new to make it nearly perfect), we couldn't help feeling a bit let down by the 3GS. Maybe we've been spoiled by devices like the Pre and Ion (and it's possible we're a little numb to OS 3.0 since we've played with the beta for a while now), but the additions of video recording, a compass, and a speed bump just don't seem that compelling to us.

 

iPhone 4

We're not going to beat around the bush -- in our approximation, the iPhone 4 is the best smartphone on the market right now. The combination of gorgeous new hardware, that amazing display, upgraded cameras, and major improvements to the operating system make this an extremely formidable package.

 

CNET iPhone 3GS, 8.3/10 - iPhone 4, 8.6/10

 

Gidder ikke finne flere. Men tallene er klare på alle sider jeg har sett. iPhone 4 scorer gjennomgående bedre enn det iPhone 3GS gjorde. Punktum.

 

Og nei jeg er ikke Iphone hater, må bare si det siden det fort er et stempel man får om man sier noe negativt om den.

Jeg har en selv (dog ikke 4ern) og har mange venner som har den, jeg har slitt med min og hatt den inne flere ganger, venner har slitt og en leser sider opp og ned om folk som har problemer, jeg har også SE og Nokia telefoner alle utsettes for ca det samme og disse er det aaldrig problemer med i forhold, spesielt Nokia som jeg i tillegg bruker som jobbtelefon (på byggeplasser) uten det minste problem .

Og jeg har stooooore problemer med jobbtelefonene mine på tross av at de blir brukt mye mindre enn min private iPhone. Gidder ikke bry meg, det blir fort slått opp i media om det er noe som skjer de aller fleste og ikke bare er meg som er uheldig.

Prismessig er det heller ingen tvil,men om andre synest det er grei pris så ok , jeg sammenligner bare krone for krone :whistle:

 

http://privat.telehu...6subscript%3Don

 

fra 6000 til 14000 er reell pris.

Trodde en med så mye fartstid på et seriøst forum visste bedre enn som så. Orker rett og slett ikke bruke tid på å svare på den, men du vet at det ikke er reell pris. Selv betalte jeg 4130,- for ferdig opplåst iPhone 3GS med One Call fra telenor(med binding + 1 mnd + bruddgebyr) for litt over ett år siden.

Endret av Nimrad
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er mange gode grunner til å velge iPhone og appstore. Her er en til: http://www.digi.no/845826/android-truslene-kommer

 

Dette er hva som kommer til å skje når det ikke er noe kvalitetskontroll på Android Market overhodet!

 

Edit: og hvem gidder å kjøpe en telefon som er så stor at du ikke får den ned i lommen? (evo) Du kan sikkert få en slik veske som du kan feste til beltet (riktig lækkert :p )

Endret av ketle
Lenke til kommentar

Det er mange gode grunner til å velge iPhone og appstore. Her er en til: http://www.digi.no/8...truslene-kommer

 

Dette er hva som kommer til å skje når det ikke er noe kvalitetskontroll på Android Market overhodet!

 

Edit: og hvem gidder å kjøpe en telefon som er så stor at du ikke får den ned i lommen? (evo) Du kan sikkert få en slik veske som du kan feste til beltet (riktig lækkert :p )

 

Ja til politistat?

Lenke til kommentar

Det er mange gode grunner til å velge iPhone og appstore. Her er en til: http://www.digi.no/8...truslene-kommer

 

Dette er hva som kommer til å skje når det ikke er noe kvalitetskontroll på Android Market overhodet!

 

Edit: og hvem gidder å kjøpe en telefon som er så stor at du ikke får den ned i lommen? (evo) Du kan sikkert få en slik veske som du kan feste til beltet (riktig lækkert :p )

 

Ja til politistat?

 

Lever vi ikke allerede i en?

Lenke til kommentar

Tja. Dere sier ihvertfall velkommen til en ny.

 

Det er litt forskjell på at det ikke går ann å kunne handle på søndager (eksempel) og å ikke kunne se været på hjemskjermen på mobiltelefonen din (eksempel).

Se været? Hva med å se opp fra PC-skjermen et øyeblikk og ta en titt ut av vinduet? ;)

Eller om man vil ha værmeldingen, sikte godt med en finger og (her kommer det vanskelige) berøre det fine blå ikonet som har teksten "YR" på seg, midt på iPhone-skjermen. Huff, det var vanskelig! :p

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Angående brukervennlighet debatten vil jeg i aller høyeste grad si at widget's øker brukervennligheten.

 

Man ønsker å sjekke været eller en handleliste.

 

Med en iPhone må man inn i det aktuelle programmet.

Med widgets ser man bare rett på skjermen. Informasjonen er allerede tilgjengelig.

 

Istedetfor å la hele skjermen være en svær applauncher, synes jeg det er bedre å la den vise relevant informasjon.

 

Ja, widgets er en funksjon, men det finnes også noe som heter økt brukervennlighet gjennom flere funksjoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...