Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen bekrefte meg om Red Bull X1, at det bare er å nå level 30 i A-spec eller B-spec?, så får du en speical event med Sebastian Vettl eller noe?

 

Den heter ikke X1 mer, heter nå X2010. Ble byttet i siste oppdatering.

Mener å huske at den kom i B-spec ett eller annet sted over Level 30, tror det var 35, men det vet mange bedre enn meg. Står vel i den oversikten som har kommet frem her mange ganger.

Lenke til kommentar

noen som vet om en bra wiki side for GT5? funnet litt diverse etter en del googling, men ingen bra etter min mening. tenker ikke da wikipedia artikkelen i seg selv, mer fanbaserte sider med info om løp, biler, biler som kan lønne seg å bruke, hvordan man lettest skaffer diverse. og alt annet som kan ha noe å si.

Lenke til kommentar

Fant kanskje en liten bug i den nye patchen.

 

Nå har de lagt til muligheten at man kan restarte løp uten å loade, og tjene penger og exp. som gress. Gjorde dette i dag etter at jeg endelig greide "Like the Wind" løpene, og fikk Minoltaen. Kjørte opp 3 millioner på ett par timer. Men den har kun registrert antall seiere etter de gangene jeg har loaded på nytt. Så med Minoltaen i garasjen så står det nå at den har 8 seire, men har spilt vunnet nesten 40 løp med den.

 

Glemte å sjekke om det skjer det samme med statestikken på profilen også.

Lenke til kommentar

noen som har tips til GT-R løpet i seasonal events? kjøpte en brukt R34 nür, men jeg tror den er for tung og understyrer for mye til at det er noe poeng å presse runder. tviler på at jeg klarer å forbedre med 20+ sekunder på 5 runder

 

jeg må ha kjørt veldig dårlig ellno. bytta til GT-R 07 (R35 fra dealer) som jeg bytta olje på (493hk) og ellers alle oppgraderinger utenom trim, slo på slide recovery og slo av traction control.

 

to forsøk senere vant jeg med 6.777 sekunder. tok igjen ford gt'en ca 20 sekunder inn på siste runda.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

WTF? Julesang når jeg startet spillet? :p Nå kom jeg i stemning hvertfall :p

Ja, la merke til det jeg også, i hovedmenyen (ikke GT Life). Kom låtene i patchen eller har de vært der hele tiden?

Er ikke med patchen, jeg hørte det selv når jeg spilte i sted, uten patch. De har sikkert lagt inn sann at de kun blir spilt 23-25 Desember eller noe...

Lenke til kommentar

noen som vet om en bra wiki side for GT5? funnet litt diverse etter en del googling, men ingen bra etter min mening. tenker ikke da wikipedia artikkelen i seg selv, mer fanbaserte sider med info om løp, biler, biler som kan lønne seg å bruke, hvordan man lettest skaffer diverse. og alt annet som kan ha noe å si.

Ingen wiki-side desverre men hvis du ikke har sjekket ut gtplanet.net ennå kan du sjekke der om det tilfredsstiller noen av dine behov...;-)

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Gjorde et Google-søk på Toyota 7 nå nettopp:

The Turdota 7 was a fucking piece of shit developed by Turdota, the creators of the Supra. The359 is a cocksucker. The 7, known by the internal code 415S ...

Dessverre var Wikipedia allerede tilbakestilt. Noen som ikke får det til? :D

Jaha....

Lenke til kommentar

noen som vet om en bra wiki side for GT5? funnet litt diverse etter en del googling, men ingen bra etter min mening. tenker ikke da wikipedia artikkelen i seg selv, mer fanbaserte sider med info om løp, biler, biler som kan lønne seg å bruke, hvordan man lettest skaffer diverse. og alt annet som kan ha noe å si.

 

Hei. Vet ikke om noe wiki side, men disse to sidene har hjulpet meg en del :)

 

Race Series Guide - What Car To Use

 

Gran Turismo 5 Trophy Guide & Road Map

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...