Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan dekk bruker du da wizzlee? Sleng på racing soft vis du ikke har det;P

 

Men er det noen som har tips om hvordan jeg kan klare det supercar løpe på expert? Der jeg bare kan bruke biler fra 1979 og nedover? Jeg har prøvd med dodge charger, dere kan gjette hvordan det gikk xD Men har faktisk fått ca 800hk i den med bare ca 1400kg er ganske bra for det store flaket, å klarte å komme på 4 plass med den, klarte selvfølgelig og snurre i siste runde når jeg kunne klare 2...Men den bilen er helt umulig når du skal kjøre det løpet. Er det noen som har tips til hvilken biler jeg kan bruke? Å alle de få bilene jeg faktisk kan kjøpe nye, koster jo alt for mye...

Er det noen løp jeg kan kjøre for å vinne en bil som jeg kan klare det med?

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har diskutert litt rundt fartsfølelsen i GT5 kontra f.eks Shift og andre bilspill.

Han mener da Shift har en mere reel fartsfølelse enn GT5. Selv sitter jeg med en feeling på at GT5 er litt mere riktig enn for eksempel i Shift der det kanskje går litt kjapt..

 

 

Hva mener dere der ute om fartsfølelsen i GT5?

 

 

Når det er skrevet så vil jeg påstå at Shift bare er et morospill i forhold til GT5 som er litt mere krevende på mange måter. Arkade vs simulator kan jo være en faktor der :p

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har diskutert litt rundt fartsfølelsen i GT5 kontra f.eks Shift og andre bilspill.

Han mener da Shift har en mere reel fartsfølelse enn GT5. Selv sitter jeg med en feeling på at GT5 er litt mere riktig enn for eksempel i Shift der det kanskje går litt kjapt..

 

 

Hva mener dere der ute om fartsfølelsen i GT5?

 

 

Når det er skrevet så vil jeg påstå at Shift bare er et morospill i forhold til GT5 som er litt mere krevende på mange måter. Arkade vs simulator kan jo være en faktor der :p

Vel nå er den en stund siden jeg har spilt noe NFS spill, shift har jeg vel ikke prøvd i det hele tatt tror jeg, men generelt så føles det vel som ting går veldig fort i NFS spillene, og da mener jeg fortere enn hva det egentlig burde følelse, så ja fartfølelsen er vel bedre, men ikke riktig målt opp mot virkeligheten vil påstå.

 

GT5 sin fartfølelse derimot virker litt mer riktig målt opp mot virkeligheten, dog nå har ikke jeg kjørt i 300km/t++ i virkeligheten så skal ikke si at dette stemmer 100%.

 

Hvordan får jeg dem inn på den lille søte grønne minnepennen min?

 

Velg bilde og "Export to XMB" så må du til XMB og copy til minnepennen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har diskutert litt rundt fartsfølelsen i GT5 kontra f.eks Shift og andre bilspill.

Han mener da Shift har en mere reel fartsfølelse enn GT5. Selv sitter jeg med en feeling på at GT5 er litt mere riktig enn for eksempel i Shift der det kanskje går litt kjapt..

 

 

Hva mener dere der ute om fartsfølelsen i GT5?

 

 

Når det er skrevet så vil jeg påstå at Shift bare er et morospill i forhold til GT5 som er litt mere krevende på mange måter. Arkade vs simulator kan jo være en faktor der :p

Synes fartsfølelsen er helt grei på GT5, men må inrømme at shift har litt mer realistisk fartsfølelse i forskjell. GT5 kjøres for sakte på bildet kontra virkeligheten, og der scorer shift bedre. Jeg anbefaller å prøve zonda R på shift på f.eks. nurburgring, da vil du merke fort at du ikke rekker engang å blunke med øynene da det går så fort! Er den råeste kjørefølelsen jeg noen gang har hatt i shift med den bilen og den banen...

 

Forza derimot er elendig på fartsfølelse, der går alt i saktefilm...

Kjører du i 200 i virkeligheten er man ganske spent og har høyt adrealin nivå, mens i dette spillet kan man like godt spise banan med en hånd og kjøre med den andre i samme fart, det må gjøres noe med dette i fremtidige spill mener jeg.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har diskutert litt rundt fartsfølelsen i GT5 kontra f.eks Shift og andre bilspill.

Han mener da Shift har en mere reel fartsfølelse enn GT5. Selv sitter jeg med en feeling på at GT5 er litt mere riktig enn for eksempel i Shift der det kanskje går litt kjapt..

 

 

Hva mener dere der ute om fartsfølelsen i GT5?

 

 

Når det er skrevet så vil jeg påstå at Shift bare er et morospill i forhold til GT5 som er litt mere krevende på mange måter. Arkade vs simulator kan jo være en faktor der :p

 

Shift har nok best fartseffekt, ingen tvil om det. Men når jeg tar en tur i lamborghinien på en NASCAR bane føles det ganske digg det også :)

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at Shift enda har litt "loudness" på det audiovisuelle uttrykket, og slikt hjelper på fartsfølelsen. Men jeg tror ikke jeg har blitt mer skremt av et bilspill enn da jeg prøvde Nascar i GT5. Fy fader så koko den sporten er.

tss, haters gonna hate. Nascar er megaultrakult :cry:

Fikk du inntrykk av at jeg hatet Nascar? Syntes bare det var skummelt og sprøtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...