Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

A-spec > Expert Series > Gran Turismo ALL STARS

 

Hvordan bil burde jeg satse på? Har 643k.

 

Glem det, jeg prøve bugattien.

Vurderer å kjøpe en av de plast GT-R'ene som Nissan selger splitter nye til 950 000 og kjøpe all trim. Har selv 760k, er bare å kjøre et par championships så er det finansiert.

 

Ellers ser jeg at både Honda og Lexus har tilsvarende touring biler til 950 000. Noen som vet hva som er lurest å kjøpe, og vil dette holde til All Stars?

 

Skulle gjerne kjørt championshipet med min fullt trimmede favorittbil SLS, bare så synd at den har en tendens til å fly, og festet på humpete veier er vel så å si fraværende, uansett hvor mye man justerer på aerodynamics. Min Murcielago 640 SV er heller ikke noe god.

 

Og er McLaren F1 et godt kjøp?

 

Du kan prøve buggatien min vis du vil? :)

 

Har trimma den, den veier 1456(tror det) og den har 1056 hk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da dropper vi open lobby for en stund, satt nettopp opp en private lobby for de som fortsatt er interesserte. For å finn meg under Community tabben i GT Life, og velg kaffekoppen(lounge). Du må ha meg på vennelista for å kunne joine, så er bare å adde NitriusX.

Join, folkens.

 

Community-lista mi forsvant, men kommer når den dukker opp igjen.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Da dropper vi open lobby for en stund, satt nettopp opp en private lobby for de som fortsatt er interesserte. For å finn meg under Community tabben i GT Life, og velg kaffekoppen(lounge). Du må ha meg på vennelista for å kunne joine, så er bare å adde NitriusX.

Join, folkens.

 

Virker som de fleste har gitt opp for idag, men private lobbyen er fortsatt oppe, prøver en stund til.

Lenke til kommentar

Da dropper vi open lobby for en stund, satt nettopp opp en private lobby for de som fortsatt er interesserte. For å finn meg under Community tabben i GT Life, og velg kaffekoppen(lounge). Du må ha meg på vennelista for å kunne joine, så er bare å adde NitriusX.

Join, folkens.

 

Virker som de fleste har gitt opp for idag, men private lobbyen er fortsatt oppe, prøver en stund til.

 

Oh well... Til nøds kan vi jo åpne den opp igjen, hvis det blir litt for lite folk.

Lenke til kommentar

Noen som har en bil å låne bort til LightWeight Cup i Beginner Series? (lv 1)

Sjåføren min er lv 7 og jeg har trimmet bilen til 30hk mer enn de andre, likevel klarer han ikke mer enn 4 plass. Gidder ikke bruke mer penger på den stygge lille ekle bilen.

Kan jeg godt. Bare si hva du trenger av hester og vekt.

 

Nydelig sagt!

 

820kg max ca

Må være Suzuki, Honda, Subaru eller Daihatsu

Tipper rundt 100hk bør holde

Lenke til kommentar

Noen som har en bil å låne bort til LightWeight Cup i Beginner Series? (lv 1)

Sjåføren min er lv 7 og jeg har trimmet bilen til 30hk mer enn de andre, likevel klarer han ikke mer enn 4 plass. Gidder ikke bruke mer penger på den stygge lille ekle bilen.

Kan jeg godt. Bare si hva du trenger av hester og vekt.

 

Nydelig sagt!

 

820kg max ca

Må være Suzuki, Honda, Subaru eller Daihatsu

Tipper rundt 100hk bør holde

Tror jeg har noe greier som passer. Må bare kjøre ferdig et veteranløp på Expert først. Akkurat fått riktig bil ;)

 

Edit: Har lagt deg til. Du må godta før jeg kan sende. Psn: Aurvan

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Sliter litt med den delen av spillet hvor man er "leder" for en sjåfør....luringen spinner ut uansett hva jeg gjør. Ber jeg han senke farten ifra start så går det, men da havner han sist....bilen har jo enormt mye mer motor enn de andre. Er det slik at bilen er for voldsom for en "uerfaren" sjåfør?

 

 

Bare et kjapp spørsmål, bilen blir skada og neste løp ser den helt ok ut. Men under "oppretting" av karosseri viser det til at det blir dyrt å fikse. Men jeg merker jo ikke noe forskjell på bilen....

Endret av darkz
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt en del GT5 siden jeg kjøpte det på fredag.

Er snart på level 7.

 

Du er treg! :tease:

 

Lurer på hvorfor man kjører soft, det er jo idiotisk. :hmm:

 

Ja, men du har jo også fått halvparten av bilene dine, så det er jo ikke helt på sin plass at det er du som sier det... :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...